Assalam...
hurm.as u'olss tau our engagement day terjadi on 29 Dis.2012. well nothing much i can say about dat day cuma ada certain perkara yg xbest la.!
1st..disebabkan majlis ni di buat di Johor maka adik2 aku,cousin2,makcik2,uncle2 xdapat datang. sedih tak terkata sbb no body besides me except mylovely mum. sedikit down n feel mau tunang 2 mmg xbest langsung.. FYI mymum kan keja di JB xdpt cuti balik sabah. n Kos utk bawa family fazlan hnya tok meminang ke sabah mmg banyak so aku teruskan saja niat 2 biarpun dalam hati tuhan ja tau betapa aku sedih xda dorang semua..
apa-apa pun majlis tunang dah selesai..so we proceed to wedding day la..n Of course dis time Our wed akan di buat di sabah.CONFIRM.!
2nd..Lapar. disebabkan nervous punya pasal aku cuma makan 2keping roti yang di sediakan oleh danial mystep Bro.hahaha.dan menyebabkan masa menunggu rombongan En.tunang nervous aku hilang coz memikirkan perut yang lapar dan xsabar nak sarung cincin sbb lapar..hahaha..buruk perangai..
3rd..Tudung..aku mmg xsuka pakai tudung sudu-sudu tu..ala tudung yg ada awning tu ba.muka aku nmpak huduh. but as i said,last minute prep.mmg xsemuanya perfect.but syukur juga la asalkan ada tudung...mau bising2 pun susah..sepa suruh xcari sendiri kan?
ok la.enough with perkara yang xbest..now kita cita pasal mjlis tu. well majlis yg simple but perfect for me.
After zohor family en.tunang dah gerak ke kempas..and sesampai mereka makan dulu..hahaha.. well rock kan mymum.Mymum xmau family tunang berasa lapar semasa perbincangkan dilakukan..maka makan dulu, padahal me yg tersadai dlm bilik tu kelaparan suda. =P
ok.Makanan semua dimasak sendiri oleh MyMum..TQ Mummy.! I love u so mucchh.. u r the best mother ever.!
daripada banyak cakap.bagus tengok gambar seja lah kan?
my sayang sedang mengatur anak-anak buah beliau..hehehe..so cute.
Pa'an yang membawa brng2..
wehuuuuu..Tahniah en.Tunang kerana berjaya menyiapkan hiasan hantaran selama 2hari sahaja dan terima kasih kerana sentiasa memahami kaler kecintaan saya iaitu PINK.!hahaha..
en.tunang yang dipanggil makan..kerana beliau melepak di atas.rumah myStep Brother Farid sbb xboleh masuk kan?
Future FIL sedang mengambil makanan..
The Discussion. masa ni aku masih dalam bilik la sedang busy bersms dengan bakal tunang.. hahaha boring tahap gaban kan.
Sarung cincin time.hurm... Honestly..saya tak nervous pun time nie..dalam kepala otak cuma fikir cepatlah berakhir..i'm hungry..hahahaha
alhamdulillah..selesai suda..
see my face...sungguh tak cantik dengan tudung tu..membuatkan aku nmpak gemuk and mcm org tua.
time nie ntah temgah borak apa with myMum
en.Tunang control2 lagi ba bergambar..hahaha..padahal kalau nmpak camera bukan main lg dengan aksi MR.Bean.buli suda ganti rowen adkinson tu.
LOVE IT
yg pakai baju hijau tu tuan rumah aka Mak Ngah.. kalau buat kat umah my mum xmuat,biasalah umah apartment penuh kucing..hahaha..
for him
anak-anak buah en.Tunang. dari kiri pa'an, hafiz n farish.. kalau tengok gambar dorang ni teringat kat adik2 aku time kecil2.nakal betul ba..sekarang ni nmpak dorang besar terasa diri makin tua tapi masih comel.hahaha
with myLil.Brother. Danial n Danish..
En.tunang senyuummm Happy betul muka. I LOVE U sayang.!
muka tu.....macam.....
yess..the cincin...!
oh ya..before majlis tu cuaca sgt la best sebab tak hujan n panas mcm biasa.but bila rombongan sampai n tengah makan [time tu en.tunang baru kena panggil turun p makan n duduk] tiba-tiba cuaca jadi lagi best.! HUJAN..!n Mr.Fiance msg "hujan syng..hujan rahmat" hihihihihi..
Mudah2an hubungan ini berkekalan hingga ke Jinjang pelamin seterusnya hingga ke Jannah.amin.
K.la Bai.
notakaki-->lama sudah ndak berblogging.jadi buat satu entry pun ambil masa 1jam.aiyaaa..

No comments:
Post a Comment