hi.
rasanya dah 2bulan berlalu farewell party kami intake Januari 2010 ex-student kks.. well tak banyak yang aku boleh cerita sebab that day semuanya cantik-cantik belaka..
*harap maklum entry ini banyak gambar*
lokasi dan masa adalah seperti berikut
ok start dengan meja kami..memang paling best sebab betul-betul belakang VIP table sangat strategik ..hehehe and kami punya meja tidak full dan bermakna makanan ada lebihhh uuu..
minta maaf ya.semua diatas sudah berpunya..hehehehe
ok macam biasalah..kalau majlis begini mestilah ada berucap-ucap segala.
so start with our group president tata bukan nama sebenar dan cewe ni pun suda bertunang ya. harap maklum semua pembaca.
dan kemudian diteruskan dengan ucapan dari penyelaras kumpulan kami cik puan kita ni masih bujang.. siapa rasa layak boleh la hubungi beliau..ha ha ha.. ucapan yang ringkas tapi mendalam maknanya. TQ puan sebab sanggup jaga kami 3tahun..biarpun tak menjaga sangat..haha.*ayat sedikit kejam disitu*
and upacara memotong kek basar yang sedap sempena penanda habis suda kami training!yeahhh..hehehehe.. semua di atas adalah penyelaras dan CI dan president group.dari kiri : ila,SR.emilia,Pn.au,Pn.saadiah,SN hadizah and Tata
lepas itu..bermula la acara makan-makan..ha ha ha sambil menenguk persembahan dari kawan-kawan semua...mcm gambar di bawah ni,semangat roomate ku makan..hahaha
biasalah kalau majlis-majlis gini mesti la ba kan ada nyanyi-nyanyi..so ini antara penyanyi paling berbakat dalam group kami yang memeriahkan majlis malam 2.
kak nor @ Boss..
both of them adalah big fan of Dato' siti nurhaliza and malam tu era n SN bawa lagu siti.!
actuallynya ramai lg yang menyanyi malam tu tapi penat daku nak mencari gambar satu-satu hahaha ni pun main tangkap muat ja.untung kau era.masuk blog aku..
dan menyempat la aku menyampaikan cenderahati buat pengajar-pengajar bersama mantan-mantan presiden group kami memandangkan aku pun mantan..ha ha ha.lawak di situ.
and paling not fair.roomate aku dapat cabutan bertuah!! buyuk tol aku 3tahun duduk situ ndak pernah bernasib dapat cabutan bertuah.tapi ok juga pasal hamper tu aku kebas juga bila sampai bilik. ha ha ha
dan 14gambar di bawah saya sudah ndak tau mau cakap apa..hahaha
oh..gorges nya kawan-kawan saya..
bila masa gambar aku kena amik nie?ha ha ha
the gurls yang i really miss..rosia i lap u..
me myself.ha ha ha nak tergelak
three fatin in our group
ameera faatin, nurul fatin farhah, fathin nabila
the 7 of Us.! i love u'olls sayang-sayang
kak pah and kak sue..sepanjang 3tahun di kks.dis 2 personlah yang paling aku respect. any problem akan dirujuk kepada mereka..kak sue sangat cool.!n kak pah? selalu ketuk bilik "fatin ada makanan di bilik" hahaha..dats y aku sangat gemuk di sana.!
baju saya sangat labuh sebab xda masa nak jahit coz beli sgtlah last minute and saya tak pakai heels malam tu.hahaha..believe it or not.
wallaaaaaa....
dan kami semua malam tu.actualy sgt bengang dengan photgfer sebab sptutnya guna la fish eye lens kan?!
tengok la gambar tu.huduh ok.tapi kalau mata kamu bagus spot 7of us doing our own pose.hahaha.. so u can describe us as "gila-gila"
our gorges puan-puan.!miss them so much.!
and last..beginilah keadaan ballroom tersebut...
FYI kami punya M.U.A adalah mummy roza.sesiapa yang berminat bolehlah nyatakan hasrat anda dan saya akan pm number beliau.
overroll dis event is awasome with my cantiks-cantiks sekalian.!oh..rasa sedih pula bila dah habis belajar n now tengah tunggu surat utk lapor diri saja. Good luck G1/10 semoga sukses dan terus maju kehadapan.!












1 comment:
jururawat cantek!
Post a Comment