Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, January 8, 2013

cerita tunang. review hantaran


Bismillah...

alang-alang  suda buka blog ni,apa salahnya kan kalau cerita majlis tunang 29.12.12 hari tu..Just i said before dis is unplanned engagement day..1month before E-day baru tau yg kami bakal di tunangkan? hahahaha.. ok la..apa-apa pun dah jadi and now fikir pasal kawen pula.

ok..kali ni mau cerita pasal hantaran pula..as usual demi menjimatkan duit semuanya di buat sendiri.. of course bukan aku yang buat sebab anak manja mcm aku ni tukang tengok jak la..hahaha..of coz mamy yang buat..hehehe..Thanks Mum I LOVE U..!! dan lagi 1 dari A-Z semuanya di uruskan oleh mummy and brng3 fully sponsor by mum.!hehehehe...



ok kain sarung di atas telah selamat dipakai oleh En.Tunang..hahaha...kain sarung yg kualitinya terbaik

Grape combination 3 colours ..simple dan tidak serabut

 Ok..orang lain kalau tunang order cake lawa2..but for me dat simple cake is full with love sebab made by my Mother.!rasanya pun sedap..hehehe...box cake 2 ada ceritanya tersendiri..hehehe sbb 2 box utk cupcake,disebabkan my mum xmau kek dia tercover jadi kami belilah box ni even penjual kotak dah tegur.. hahaha...


Coklet.!En.tunang kata xsempat pun makan.. anak-anak buah makan semua.. huhuhu.. xpa ya sayang nati i belikan u coklet 1 lori.. setahun pun tak habis..haha

 Bunga rampai..wangi.Thanks to uncle yg jual bunga sebb banyak bagi bunga free yg wangi2.. terhutang budi..mula2 aku yg gunting daun pandan tapi last2 uncle yg amik dis job sbb beliau kata aku gunting besar2.. eh..kalau besar lah bagus kan?wangi lebih..hahaha


 ok kasut ni murah jer.ni Pun En.tunang pilih sendiri di Sogo. Tobat aku pergi sogo time cuti sekolah.! nasib nak tunang..kalau takk...kamu sendiri pun faham kan..kasut ni en.Tunang dah pakai lapor masuk kem ahad lalu..heheehehe..

 wallet n belt baru for him!ni pun sudahselamat di pakai juga
 
Kain batik...hurm material lembut,colour sesuai la tok majlis2.. nati nak jahit tok en.Tunang pakai masa dinner.

Sirih junjung..agak kecewa sebab xda roses.! but still ok.. mahal gila roses di JB.. kalau di KK murah ja ba. mybe sebab dekat ngan kundasang kan?


heeee..finally minah kepochi di atas tu nak tunjuk gmbar yg cun lah sgt..hahahaha..perasan ko lebih fatin.!

notakaki-->sepa perasan setiap gmbar ada black spot? kamera aku dah rosak kena air time d sandakan.. hahahahaha..huduh gmbar.!


Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com