hari ni duduk di rumah macam kerbau bekubang pasal do nothing....
tapi sempat juga mendownload " The Odd Life of Timothy Green"
secara jujurnya lama betul suda aku mau tengok ni cerita tapi balik2 tergendala pasal sibuk mendownload Merlin season 5 sampai habis..then kemarin tenampak lagi di astro first dorang tayang ni movie jadi makin menjadi-jadi la niat tu.
Director/writer Peter Hedges brings enchantment to the screen with The Odd Life of Timothy Green, an inspiring, magical story about a happily married couple, Cindy and Jim Green (Jennifer Garner and Joel Edgerton), who can't wait to start a family but can only dream about what their child would be like. When young Timothy (CJ Adams) shows up on their doorstep one stormy night, Cindy and Jim -- and their small town of Stanleyville -- learn that sometimes the unexpected can bring some of life's greatest gifts. -- (C) Disney
*credit to community flixster
well aku bagi rate 4star 4 dis movie.!ya..!mmg aku suka kalau cerita pasal love and family dan ada unsur2 miracle.. i loikkeee.. and ada part yg aku suka Mr and Mrs Green cakap "Our child that never give Up.!" masa menulis anak impian mereka biarpun tahu dorang xboleh ada anak..
"Timothy" common name but so adorable..cute betul ni budak..heheehehehe..
k la..cerita ni mmg best.!boleh la kamu download..hehehe
Bye



No comments:
Post a Comment