Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, July 5, 2011

Oh indahnya sebulan bersama..kuang-kuang-kuang[part.1]

assalam..

hi!!!! waaa...sekali lagi saya amat bergembira kerana dengan syioknya boleh mengupdate entry yg sesuai di baca bagi orang yg hati baik...sbb blog nie dah private!horeeyyy.....

ok.cerita sebulan bersama beliauuu..~urm.

actually tak ada cerita.semuanya balik macam dulu-dulu sebelum saya ke sandakan.kalau isnin-jumaat 2 of course beliau kerja kan?but after kerja beliau akan balik rumah dan makan dan berehat sampai dekat midnite baru balik kem. ala.kem depan rumah jer.kuikuikui.

then if weekend..macam biasa la.beliau menginap di rumah dan macam bos sebab kena layan macam raja-raja.

so far sedikit sebanyak skill saya dalam masakan dah improve.!hoyeehhhh... every nite beliau akan minta saya masak utk beliau and kawan-kawan.actually memasak tu tak la susah bagi saya sebab i minat![yalah tiap kali masak kena puji.kembang sejamban ok!]ha ha ha

tapi banyak perkara yg i noticed dari beliau. agak terharu sebab tak kedekut nak menghabiskan duit gaji untuk me and family.bukan dengan enjoy but beli beras.lauk pauk.and keperluan yg lain setiap minggu. Kalau hari sabtu dan ahad maka muka kami akan bertapak di tamu atau pasar.! jgn cari di shopping kompleks sebb kami tak kesana pun sepanjang saya bercuti!kesian kan? but adakalanya saya fikir lebih baik shopping di pasar dan beliau dapat merasa air tangan saya tiap-tiap hari.al-hamdullilah.

Sebelum adik saya masuk ke IPGM tawau.en.hubby juga dengan murah hatinya sponsor segala keperluan utk adik saya.dari beg pakaian sampai kasut..kata beliu "ni jelah b mampu tolong yeyen" .Terima Kasih sayang kami sekeluarga banyak terhutang budi dengan hubby

ok la.itu dulu la di update sedikit intro..nanti kita tengok cerita best lagi.bai!





No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com