Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Friday, May 14, 2010

Terasa (T_T)

bismillah.....

Salam semua......

P/s-->entry kali nie akan jiwang berkarat marat.....anda tidak digalakkan utk membaca sekiranya punya hati yg busuk!

Semalam haku anta msg kat kumbang hijau....

cik fatin: "B..kalau ada masa msge or call syg tau..i noe b bz right now...but..dah dekat 3mggu b wat mcm nie"

But No reply till now...
(T_T)

Sejak en.Hero balik dari ops...semuanya dah jadi tak betul... dia dah jadi semakin sibuk..
dalam seminggu 2kali Duty.. not fair right?

kadang2 en.hero pas balik keja terus tido sampai jam 7mlm..
maghrib2 pun tetido..kesian my hero....



hari2 en.hero kena conduct PT..kesiannnn
dah la org 2 makin gemukss..lari pewaiii...
kena ajar org teakwondo every tuesday-thursday..


Nak buat mcm na kan dah keja dia...

Tapi yg jadi mangsa???

uwaaaa....mesti la hakuuuuuuuuu.......
2lar sapa suru pilih an army...padan muka sendirik!

dalam xsedar mcm kerjaya aku tak mcm dier..lebey kurang jer..

 Apasal aku jadi emo nie~!!!uhuk3...
Mentang2 dah 3taun lebey..xkan la aku xleh nak emo bila en.hero sibuk smpai 
mcm g2 sekali....

mmg la mulut aku selalu kata dah biasa...
tapi hati ni sapa yg tau!

petang ni aku dah kena masuk wad lagi.....
mudah-mudahan kesibukan aku boleh hilangkan rasa sedih di hati....

MODE:MERAJUK~!

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com