Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Monday, May 3, 2010

Aku rindu Mak Aku

bismillah...........

Salam semua..bersua kembali dalam rancangan masak-memasak yg di anjurkan oleh Cik Fatin 
[ok baik la..aku memang menipu]

Sapa sini tak sayang mak sendiri???kalau ada mai kat haku..aku hempuk korang pakai senduk ajaib.. ok! senduk aku memang boleh terbang ke mana-mana..tak caya?haaa..buat la perangai...biar senduk aku ketuk korang....

::kredit 2 pakcik google kerana google kan saya senduk yg dah lama terbang xbalik2::
[ok..aku dah start merapu lagi]

Nampak tak tak tajuk 2????
yerrr..haku tak tipu.....mmg haku rindu mak aku..uwaaaaaaaaaaaaa........korang tau sebab apa???
sbb skrng nie aku tgh lapar........[cissss tak guna punya anak.]hahahahahahahaha....


kan best kalau time mcm gini ada mak aku..boleh manjer2 minta masak kn sarapan...kekekekeke... dah la haku malas nak mengharungi 4tingkat punya tangga tok ke cafe..apatah lagi nak ke gerai di Hospital...mmg malas la gamaknyer....


errrrrrr...................i2 jer aku nak cita...buhbye.~!

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com