bismillah.......
Salam semua........
okey...gagah giler aku menaip.........perghhhhhhhh...ini merupakan entry ke-2 aku buat hari nie....
cisssss...apa yg membatkan aku tak bole membuta nie!!!!!
esok dah kena turun wad..welcome back to female medical ward...huk3...
suasana di wad Medical..kena sentiasa pakai mask~!
teringat daku kat sorang patient nie....ada masalh psy...comel jer mcm budak2 gaya nyer....
Nikmatnya betugas di surgical ward....syurga weiiii.....luas,sejuk..perghhhh..
masuk medical wad...hahahahahaha..hancussss duniaaa...
[mengeluh nampak?????]
nampaknya aku di ajak untuk berjoging...
ohhh tidakkkkkk..~!aku nak makan.!!!
[apasal lak minah nie tiba2 ckp pasal mkn]
psttttt..berat aku dah 50kg...tapi xmcm 50kg sbb tulang aku jer mmbesar..
herannnnn...lemak belum ada...selamat duniaku~

No comments:
Post a Comment