Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Thursday, May 13, 2010

Biasanya aku tido...

bismillah.......

Salam semua........

okey...gagah giler aku menaip.........perghhhhhhhh...ini merupakan entry ke-2 aku buat hari nie....
cisssss...apa yg membatkan aku tak bole membuta nie!!!!!

esok dah kena turun wad..welcome back to female medical ward...huk3...


suasana di wad Medical..kena sentiasa pakai mask~!

teringat daku kat sorang patient nie....ada masalh psy...comel jer mcm budak2 gaya nyer....


Nikmatnya betugas di surgical ward....syurga weiiii.....luas,sejuk..perghhhh..
masuk medical wad...hahahahahaha..hancussss duniaaa...

[mengeluh nampak?????]

nampaknya aku di ajak untuk berjoging...
ohhh tidakkkkkk..~!aku nak makan.!!!

[apasal lak minah nie tiba2 ckp pasal mkn]

psttttt..berat aku dah 50kg...tapi xmcm 50kg sbb tulang aku jer mmbesar..
herannnnn...lemak belum ada...selamat duniaku~



No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com