Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, May 5, 2010

Happy 3rd Anniversary to us....

bismillah....

salam semua.....

Just a short entry.....

Since 5/5/07 Until 5/5/10
Our Love still remain same as 3 years ago....
 
 Our 1st Pic On 2007..

1st ramadhan togehther on 2007


Our 1st eid together on 2007..


Our 1st Date wearing a same colour *purple*


Our 1st time visiting the zoo on 2007

*************************************************************************

His 1st time be a part of our family picnic members....on 2008

Bluesssss......

My favourite Pic... Memories of2008 ^^,
Last Pic On December 2008~

soriii saya tak tau mana letaknya gmbar2 yg len..hihihiihi..nie jer yg ada lam simpanan for 2008

***************************************************************************


January of 2009


Kundasang marii....


Night at Tanjung aru...

a Day at Taman Tun Fuad...


waiting for the sunset..


last day before he go 2 Operasi


5/6/2009...celebrating our Monthsary..


We will rock u~!


Muka laparkannn seafood~


Love~
happy time together..


always in love...


Spending time together..

 
 mencipta memori.....


di penghujung 2009~
tahun yg sangat memberi sejuta kebhagiaan buat kami...

and now...its time to 2010...
menjadi bukti cinta kami mengharungi liku-liku kehidupan bersama
walaupun terpisah jauh..namun tetap dekat di hati...



HAPPY 3RD ANNIVERSARY TO
MOHD FAZLAN & NURUL FATIN FARHAH
now it is a beginning of a new life

"Ya Allah,Kau terangilah hubungan kami dgn Nur dari Mu..Suburkan lah hubungan kami dengan kasihsayang sesama manusia dan izinkan kami membina masjid agar hidup diberkati oleh Mu Serta jadikan lah hari in,tarikh ini merupakan satu permulaan bagi segala kebaikan menuju jalan yang diredhai ..amin"


potpetcikfatin:ok aku tipu...entry nie bukan short entry...hua3

3 comments:

KhuJa KhuZa said...

congrats fatin...
smga kekal slmanya..
amin !

r0sCha said...

waaaa~
rasanya tidak terlambat lg tuk sy mengucapkan..
"semoga berbhagia+cepat2 le kawen!"
nk g sbh lagik niyh.ehehe..

♥FaTinFazLan♥ said...

khuza-->thanks..

roscha-->
kawen lepas 3taun.. =(....hahahaha...perjajian dgn kerajaan masih ada...eh!bila nak g sabah??

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com