Bismillah....
Salam semuaaaa............
MODE:minggu sukan KKS!!~~, yehaaaaaaa..........................
perghhhh...talipon beruk aku berbunyi!bunyi ayammmmmm berkokok...tanda ada msge dari hubby!
haaa..apa pasal la aku guna bunyi 2??ntah malas nak jawab..ko tanya la pada hangpong berukk ku...~
"Love kayu muaaaaaahhhh!"
pelik! siapa kah gerangan kayu itu...???
tak kan la en.hubby bandingkan cik fatin yg comel ni dgn kayu yg keras lagi tak ada perasaan!
mula la sindrom nak mengamuk aku!haaaa...minah mana pulak nama kayu nie?!
sakit hati haku bila dpt tau yg dier 2 mmg bnyak guna kat en.hubby..
ko tak caya!ko tegok minah kayu nie!peghhh...dush!dush!dush!stop goda hubby i~!!!
kayu ni mmg la xda guna..tapi yg ini ada...
cantikkkknyerrr!!!!waaaaa.......
tidak!!!!
aku tak tau apa motip aku tiba2 kaitkan kayu n perabot di atas ngan msge dari hubby...
tapi aku cuma nak elak dari pada mengaku en.hubby eja kayu tok aku.. uwaaaaaaaa (T_T)
gigit en.hubby smpai biru baru tau!huh..eja..pun salah...
BUkan salah tapi aku tau SENGAJA!
ehhh..aku tak mcm kayu laaaa..!haaa..amik ko sejibik muka haku!
hihihihihihi...
okey....esok atau lusa..en.hubby fly balik taiping until 14jun..sooo aku puasa lagi dari jumpa en.hubby..uwaaaa..nak nagesssss!!nak itotttt b balik kg..~uhuk...
en.Hero balik atas urusan aset kami bila dah kawen..huahuahua..verannngaaaannn.. selagi aku terikat atas perjanjian ngan kerajaan..selagi 2 aku xleh kawen..hahahahaha..
yerr..aku tau..sbgai persediaan awal menjelang 2013... 2013-2010=3taun!perggghhhh...
sabar yerr manjerrrr...
en.hubby yg xsbar or aku???yerr..aku ngaku xsabar nak kawen!~
yeahhhh..tapi xbesh jugak..keta 2 hubby letak kat kg..wekkkkkk~!!kat k.k tetap naik SAA 3068 H..xpe..kasi mak n abah pakai dating ari2 yerp!hahahahaha...
ok..aku tak tau nak stop mana dah!habis nanti entry aku ber jela-jela..pengsan korang baca...
potpetcikfatin:entry sukan akan dtng yerrpp..penatt tarining.!macih hubby kerana memujuki diriku yg rindukan kamuuu~!



No comments:
Post a Comment