Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Sunday, May 2, 2010

Terasa nak menaip cerita rojak..

bismillah.........

Salam semuaa..
Apa kabar readers semua?hopely everything gonna be ok...hurmmmmm...right now i was sitting in front of my laptop!hahahahaa...[giler ka hapa cik fatin nie??????]

dan nota anatomy berada di tepi...

kemalasan memang melanda jiwa ni...ntah kenapa...mungkinkan focus ku telah di curi [di curi?ntah sapa la mencuri 2] atau aku terlebih tidur?

Bosan?

Hurmmmm..begitulah keadaan nya disini..yg saya tau cuma belajar..belajar..dan belajar...dan tempat ni seriously membosankan.!sorry 4 those yg begitu mencintai Sandakan..but this is the truth...

Kawan?seperti yg anda ketahui..saya ni mmg anti sosial ckit..saya tegaskan lagi ANTI SOSIAL makna nya daku mmg kurang kwn..bole ka mcm g2?lantak la...sebab mostly kawan haku mmg xboleh percaya... jadi patut ka dia di gelar sebagai seorang kawan? TIDAK kan?

Oleh itu,jgn hairan kalau saya memilih kawan..dan saya mmg nmpak spt jahat..sbb saya xsuka amik tau urusan org yg xda kena mengena ngan saya..dan sya tak akan peduli...hihihihi


For almost half and a year at KKS..She is The best friend i ever meet at KKS...

Sabar????baru-baru ni ada kejadiaan yg tak di ingini langsung..anyway i hard 2 me 2 write down here..  then i just can talk 2my self....BERSABAR!


Selama Blog ni di wujudkan...belum pernah lagi setiap entry TIADA en.Hero...[boleh la kira g2 kan?]
nama pun suda blog..love is life...jadi mesti ada cita en,hero kan?????ok2...cik fatin mmg suka merapu meraban....al-maklum la lepas gian nak berblogging!giler lama dah haku x berblogging okey! i mean tulis entry panjang2 gini....

pepaham jelah..tadi baru lepas osce...ok!baik la..tak mau cita pasal pelajaran+exam sekarang nie...sbb otak aku dah jem..kalau jem strawberi.jem kacang or whatever tak pe jugak,sedap di makan..ini???

Jem otak bekarat...pemalas bagai...ok dah2...

Last night...sir yiow called me..[biarpun tiap2 seminggu sekali dia akan call saya] Al-maklum la..kira anak kesayangan...ohhh..bahagianya hidup di kelilingi org yg menyayangi kita...
 
then..beliau ada kata...dlm masa terdekat nie nak ke sandakan sebab ada Rugby Tournment Peringkat Negeri sabah..so..beliau akan bawa team dari k.k...fuh!so..he will come 2 visit me!ok~sgt bestttttt............harap2 la sir dpt datang...rindu jugak daku ngan kepalanya yg botak..hahahahaha..ampun*****

Hurmm..ada menda lagi ke aku nak taip ae???jap...........


teda suda yg mau di taip...hahahahaha...saja letak gmbar nie.......

ok..bye2..see u on next entry yg ntah bila aku nak taip...daaaaa....

potpetcik fatin:penatnya daku merapu meraban...


1 comment:

KhuJa KhuZa said...

fatin mmg myabar...
kagum dgn ko,,,=D

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com