bismillah.............
Salam semuaaaa......
perghhhhhh....tajuk 2...korang ingat senang ka haku nak tulis...
demi cinta ku pada mu...
ku korbankan masa makan ku..
biarpun perut ku bergelora..
Selagi Masih ada....
sinaran laptop..
selagi itu...ku kan tunaikan janjiku..
ok..aku memamg sudah mengarut =p ....hahahahahaha...ok3 dah...actually..cik fatin nak tulis entry pasal sambutan nurses day kat Kolej...jamuan ringan saja..dekat dewan makan..hua3.....nati 25hb [kalau tak silap] baru buat yg grand punya..
al-maklum la..12hb kitaorg semua masih exam! soo..ples take note 2 KKM.. len kali kalau bagi tarikh exam kat kitaorg..bagi la sebelum or selepas nurses day...hahhaahaha... nak kena lempang cik Fatin nie!xtau bersyukur..dah la dpt duit free bulan2 dari CIMB~
Terima kasih CIMB!kerana menaja kami..hahahaha...[statement gila dari aku]
Bulan Mei ni berapa haribulan gaji???????poketttt aku dahhh koyakkk wei!elaun cepat masuk... I lap u CIMB~!!!!!
ok....................sudah2 la fatin oiiittt merapu xtentu pasal...aku bukan apa..exam sudah habissss...!!! horeyyyyy..~! 4hb Julai sudah masuk sem 2....hijau tuaaa...~cepat jer masa berlalu tinggalkan daku..
lagi 2taun setengah!lepas 2 boleh kawennnn...HOReEYyyyyYYY lagi~!hahahahaha...
[kalau aku xterikat ngan perjanjian sama krjn..dah lama aku kawen] cissss..gatai..!
jgn marah tau cita kuar topik!
ok..ok..aku janji..pas nie cite ikut tajuk! eh...cita aku xda kena mengena ngan tajuk 2 ok.. tajuk 2 cuma hiasan semata-mata~!
ok..ok...ok..ok..ok..ok......
Once a open a time.....[dah tak tau nak smbung apa]....sori.....actually...yersterday is my 1st time celebrating nurses day as a nurse..[traniee nurse la]dan memandangkan exam masih berjalan.. dewan mmg xda la.. so kitaourg guna dewan makan.!ok..dewan mkn 2 kecik..dan kesudahan kitaorg tak dpt nak duduk sbb lewat dtng seminit jer!cissssss...penuhhhh okeyyyyyy...!jenuh berdiri..
budak-budak terdampar..tak ada tempat duduk...
last-last..lari keluar merajuk..mulakan aksi
GENG ARAS 4!yehaaaa...
cisss...poyo!!
ok...geng aras 4????ok..nie la kawang2 haku melepak kat ruang tamu..
sambil tegok tibi..makan..tido..ketawa2..apa lagi???
dan paling besttt..bila tegok ADAMAYA...hahahahahaha...
hari2 sign attendent..
mcm-mcm gaya ada...maklum la...cite 2 kan mmg besh!huh~
-shila mambo yg menyorok!perghhh....bukan menyorok tapi tersorok..kesiann-
kan haku dah kata..kami mmg terdampar..tak dpt tempat duduk~
3 minah yg perasan comel~!
hahahahaha...
hahahahahaha...ok la....dah penat aku melalut xtentu pasal....anyway!HAPPY NURSES DAY 2 ALL NURSES OUT THERE!!






No comments:
Post a Comment