Salam semuaaa.....
yehaaaaaaaaaaaaaa......
[isk pelik minah ne...tetiba jerrr]
yelahhh..haku hapiie sebenarnyer...sbb tercapai hajat nak tegok arissa...
cuma tak dpt nak gomol2 lebih arrrr...
besarrr dah adik akak..~!!makin lasak lak tuee....
tegok la tuee....nak bedung????jgn mimpi laaaa...
arissa suka wat gaya bebas~!
Tidooo mmg wajib kan arissa....tidoooo memanjang....
Kasih nan abadii......Love u arissa...
Nurul Arissa Zahra...
nama di beri...penyeri hidup kami sekeluarga...
semoga Allah sentiasa melindungi kamu..
jadilah anak yg solehah dan berbakti lah kepada orang tua....
saat usia ku sebegini rupa..ternyata aku masih ada adik kecik...
jadi sudah tanggungjwb ku menjaga kebajikannya...
i promise u...
kadang-kadang apa yg kita dapat tidak seperti yg kita harapkan..
ternyata sekali...aku mendapat peluang utk beljar..dan terus bekerja....
usia semakin meningkat...begitu juga dengan en.Herooo......
belajar di tempat itu...jelas sekali menghalang niat kami berdua...
dan dia harus terus menunggu....
bersabar lah sayang....ini lah ujian sebenar dalam hubungan kita...
ingin melangkah ke alam itu..bukan mudah....
aku bersyukur kerana ada kamu sayang........
KERANA
kamu mahu menunggu dan terus menunggu....
itu yang membuatkan aku terus..dan terus mencintaimu...





No comments:
Post a Comment