Bismillah....
Salam semua.....
Since saya dah tahu kat mana saya akan tercampak selama tiga tahun akan datang,perasaan saya bercampur baur.Sedih,gembira semuanya ada..tidak termasuk kerisauan saya yang ntah apa-apa ini,oh..sangat berharap bahawa bukan saya yang paling muda disana nanti..ekekekekeke......perasan muda...lalalalala...
Selama saya bercuti panjang dulu...ohh..panjang nyer cuti yerp~!banyakkan aktivit saya?yerrr..banyak aktiviti amal..terutamanya atas nama membantu Sir Yiow!from now on sudah tidak ada lagi aktv.sedemikian. dan saya agak terkilan dengan kata-kata sir yiow yg agak menyentuh perasaan saya..Beliau nampak gembira dan sedih juga bila dapat tau anaknya ini..[anak yer kawan2..sir yiow dah anggap saya mcm anak sendiri] akan pergi jauh.. biarpun tak sejauh mana..katanya susah lah dia nak cari kawan nak bergurau senda..hahahahahaha..yelah tue~!
hohohoho..gmbar en.ridhwan sedang bermandi manda..hahahahaahaha..teringat masa saya jadi fasi dlm kem sir yiow~besh sangat..tempat pun cantik...tengah-tengah hutan ada kolam okey!kena rentas 4batang sungai utk sampai ke base camp 2..
dan inilah dia..sir yiow..~
mesti korang tak pernah nampak gambar ni kan?ini lah gmbar aku masa bergelar pelajar tingkatan 6 SmkP.. Masa ni majlis graduasi ting.6.....gmbar memang SuperB sebab guna Nikon DSLR okey~!hahahaha...dah2..
Adik saya...susah rasanya nak biarkan dia hidup berdikari tanpa saya.Dah hampir 3tahun kami hidup berdua.. Suka Duka,gelak tawa adik saya pasti akan menjadi mimpi yang indah bila kami berjauhan.Saya nak dia tahu yang saya sayang adik-adik saya dunia akhirat..sob..sob..sob...emo lak!
Begitu juga dengan wiwit..saya jadi pengasuh wiwit sejak dari dia lahir lagi..kami memang rapat... makan bersama,bermain bersama,mandi bersama..ops!hahahahaha...we are so close sampaikan dia tak nak orang lain yang jaga...bagaimana saya jika berjauhan darinya..saya tak biasa..wiwit bagaikan permata hati saya.. mengisi kekosongan jiwa saya dengan kasih sayang yang tiada kepura-puraan...
fuhhh..dan mesti la ada seseorang yang betul2 saya akan rindui......agaknya korang dah tau kan....
mesti la en.Hero saya..sapa lagi kan??sayu jer dengar suara en.Hero bila tau petempatan saya agak jauh. Tapi beliau juga memberi saya semangat dan sokongan yang tak terhingga...Terima Kasih sayang...En.Hero akan masuk operasi 5hb Jan 2010..katanya ada perubahan tempoh waktu operasi dari 3bulan ke 4bulan.. maknanya bulan 5 baru en.Hero balik k.k..dan saya berharap akan ada kesempatan saya untuk balik ke k.k sekejap..Tak mengapa kalau terpaksa naik Bas ulangalik K.K-Sandakan as long,i can see u sayang..hua3...dan jugak tegok keadaan adik saya itu...
saya pasti akan merindui keluarga saya dan orang tersayang.~!
tidak mengapa..inilah rezeki adik-adik saya =)
baru saya tahu..apa rasanya perpisahan..dan berada di tempat orang
namun tetap bersyukur kerana masih berada di Bumi Malaysia am nya dan kepulauan borneo khususnya...
namun tetap bersyukur kerana masih berada di Bumi Malaysia am nya dan kepulauan borneo khususnya...








No comments:
Post a Comment