Bismillah....
Salam semua....
"eh..ikan la dalam bakul ni"....antara reaksi en.Hero bila melihat isi kandungan goodybag teedy bear berwarna pink..."ada akuarium lagi" en.Hero bermonolog dalaman...
cehhhh..pandai jer aku buat dialog sendiri bagi mewakilkan en.hero..huahuahua......ya,tapi itu la kata-kata yang muncul dalam hati en.hero setelah menerima bag dari saya..sebenarnya bukan saya..tapi adik posmen merangkap adik sepupu aku yang sanggup masuk dalam kem tentera asal dapat upah yang lumayan..cissss... budak-budak sekarang...
ahad lalu ada peristiwa...............[biarlah menjadi rahsia kami berdua]
dan untuk men"suspen" kan en.hero...dan men"suprise" kan putera katak saya itu.....dapat lah beliau..
[sesunguhnya..saya tak sempat nak amik gambar semasa benda-benda semua tu di proses]
ya...hadiah yang tidak seberapa..jika nak dibandingkan dengan pemberian beliau selama ini kepada saya. Terutamanya kasih sayang yang tidak terhingga...
see....ikan yang tak seberapa....
dan...gambar yang sudah diframekan......
mesti best kalau tidoo kan?????
k lar...mau tidooo~!!
potpetcikfatin
fuh.....sangat seronok dapat bagi suspen en.hero...lebiuwwww lalink!muaaaaah~!
huhuhuhuhuh..tak kisah la apa orang nak kata right?tak semestinya lelaki jer boleh bagi gift kat perempuan.. mereka pun mesti nak merasa orang tersayang bagi hadiahkan biarpun murah...contoh?saya la...tak sampai pun rm50..huahuahua...memang kedekut kan?!
saya sengaja...sebab en.hero memang MINAT ikan perhiasan..so saya bagi la..biarpun dalam bilik en.hero ada lagi sebiji akuarium yang besar dan penuh ikan-ikan yang lawa kalau nak dibandingkan dengan pemberian saya ni..kan b?ohh...tak dapat dibayangkan kalau sudah jadi bini beliau...jangan-jangan rumah kami dikelilingi akuarium..di dinding..di siling....aiyooo....verangaaannn~!!!
Dan habis jer keja kemarin..en.Hero terus zassssss~!!!bawa saya kuar pegi makan lagi..u r so sweet sayang! thank a lot...sayang manjer lebey~!ekekekekeke....ok..dah2...
aiyoooooooooooooo....skrng dah jam 2petang...dan dah dekat seminggu..asal petang mesti hujan.. hujan..dan hujan....jadi....
k lar...mau tidooo~!!
fuh.....sangat seronok dapat bagi suspen en.hero...lebiuwwww lalink!muaaaaah~!




No comments:
Post a Comment