Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Thursday, December 10, 2009

Pikiran serabut n rasa Nak delete jer Blog ni~!

Salam semuaaaa.......

Nmpak title tue????????????yer memang betul........otak saya memang serabut tahap gaban....

1stly...semua dah tau...yg saya akan Mentelaah tak lama agi..giler ayat 2 memang nak membunuh aku yg ternyta mmg malas kalau bab2 g2..hahahahaha.......................................................

    Dan kalau dah beljar kat tempat 2...for sure..saya n en.herooo terpaksa tangguhkan perancangan kami 2..aiyooooooooooo...manyak pening...sebab dah bnyak oraaanggg dok tnya....
"Bila hangpa dua nie nak nikah?"

oitttt...ko ingat senng ke??????soalan 2 mmg membuatkan jantung aku nie berdarah.. berlubang..sebab nak jawab soalan tue.....sah2 la..tak bole pokcik..mokcik oittt..!

nasib "mak"[en.hero's mum] n "abah" memahami keadaan saya...dan mereka tak mendesak pun!yelah...taun nie en.Hero saya dah 30taun..30 taun okey!bukan terlalu muda...tapi bukan jugak terlalu tua okey!..

     Saya buat semua nie pun bukan apa..tapi untuk masa depan saya sendirik..dan keluarga saya..dan yg penting takda la haku dok kikis duit suami mcm yg aku selalu buat kat en.hero skrng nie.. En.hero sendirik kata..dier tak kisah kalau haku tak keja,dier boleh tanggung saya n bakal anak2 kami..

cumaaaaaaaaaa.....panjang punya cumaa....tak boleh la nak lebih mcm org len...al-maklum la...gaji tentera...besar mana pun??lagi2 LLP mcm en.heroooo.....sigh*
hahaha..materialistik jugak haku nie....weiii..bukan kebendaan la..tapi kalau dah bekeluarga..banyak benda mesti ada......kan..kan..kan?????/

   nak tak nak...ko kena keja gakkkk..!tapi keja haku nieee kena blajo luuu...blajo 3taun Mek!~yelah...dah lama haku dok tunggu panggilan dari mana2 jwtan yg aq pohon.. last2 yg niee jugak dpt..... hurmmmmmm...takdir.....dulu masa Spm, Bio..dpt 5 jer..Chemistry n Physic 6 jerr weiii...tak laaaaaa pandai mcm org lain...hua3...teroookk...ingat boleh larikkk...ghupanya menyangkut jugak! kena blja sains lagi...errrrrrrrrr........


cuba korang tegok muka minah kat atas tueeeee..............mengada lebih!

"BERTUNANG"
atau
TUNANGAN kpd en.Hero???????

perkara nie jelah yg membuatkan haku sentiasa yakin pada hubugan kami....
Bila??????????????sepatutnya.....dah dekattt....tapii disebabkan en.Hero kata...
bagi ruang dulu kat saya......it will be soon...............tak yah la gtauuu....
biarla menjadi rahsia kami.......yg pasti duit nya di kasi cukup dulu yer sayang!~

tegokkk la mamat nieee...MUKA KETAT!senyum pun takmo...
iskkkkkk.....nak kena goda nie!opsssssssss....tak bole2..tak bole.....

Kenapa sampai nak delete blog???

sebab...malassssssss org asyik tnyya bilaaaaaaaa korang nak
_ _ _ _ _ _
jwb sendirik...............

k la..ciauuuuu....

potpet cik fatin


semalam en.Hero bnja makan kat seafood restaurant+KFC!giler sedap...muahahahaha...
sajer jer en.herooo nak haku gemuk!aiyooooooo........

macihhh b....cian elaun EMT hubby...msti habis sebab kena blja minah yg suka korek poket b..
lalalala....sittttttt....xboleh lebih2..nati ada mulut busuk dok mengata...!

2 comments:

kew_chop said...

jgnla tutup blog ni dik.. abaikan jek soklan2 cepumas tu.. fikir baik2 keputusan nk study tu. tu untuk masa depan kita, jgnla tension sgt ok.. muahh muahh..

biebbiey K said...

betul 2 cakap ko patin...
paksa jua kna keja..
byk tue tgungan...
huhuhu

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com