Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Friday, December 11, 2009

Sensitive yg tak hingat dunia...

Salam semuaaaaa.................................

Sebelum anda meneruskan pembacaan anda dengan lebih lanjut..anda dinasihatkan 
utk TIDAK MENGUTUK entry kali nie...
atas alasan...ini Blog saya...suka2 hati la nak tulis apa pun!

fuh....esok hari sabtu..lusa hari ahad kan??????cisss...saya terlalu menaruh harapan setinggi gunung kinabalu.. rasanya lebih tinggi dari gunung kinabalu yg boleh nmpak di ceruk rumah saya......yerrr...haku tipu...jauh nok! nmpk pown puncak jerrr kalau area K.K...i2 pown boleh tegok masa pagi2 buta...yg mata masih bertaik..hahahahaha...

Saya tekankan lagi..esok hari SABTU!yerrrr..hariii yg selalu di tunggu2..sbb en.Hero akan bersuka ria bersama saya.. hahahaha.....tapi malangnyer esok en.Hero kena duty sampai hari ahad...uwaaaaaaa ;(...
ko hingat sonok kerr duduk umah nie sorang2...atleast bila en.hero ada,boleh la kitaorg meronggeng... kalau tak pun..lepak umah mama.......kalau tak da en.heroo tak beshhh ok weekend saya....

ok fine..biasanya saya wat tatau jer bila en.hero kena duty,tapi kali nie berbeza sgt...smpai org tu lmbat pick phone n blas msge pun jadik masalah sebesar lubang cacing kat depan umah haku....aiyooooooo....

tapi lucky sgt bila en.hero seorang yg amat memahami........hurmmmm.....macih yer b....agak2 korang,tau tak kenapa?????????yg penting bukan kerana bendera Jepun yg sentiasa berkibar2 pada tarikh tertentu...muehehehehe...........

yerpp..saya tak kisah apa org nak kata..sbb saya mmg manjer!terlebih manjer..!not even with en.hero okey.. kat bapak haku..korang jgn ckp la..kalau jln siap pelok2 agi ~!!!tapiii....tidak pada semua org...saya niee nmpk garang..ye ke garang????hihihihihi...tapi sebenarnyer lembik!...dan yg penting sekarang...

haku nak en.Mohd Fazlan bin Samh...........................................................................~!boleh ke?????


"Tak boleh cik Fatin...sapa suru pilih askar.."

apa salah ke????

askar pun berhak utk mendptkan cinta..merasa bahagia.....
dan yg sadisssssnya...
siapa?????????????

_____________________________
mereka yg sanggup mengorbankan masa dan waktu....
untuk terus setia dan terus menunggu kepulangan pejuang neg...


 I LOVE U MY HERO!!!
MY PUTERA KATAK.!
[katak la..sebab dorang selalu pakai baju hijauuu kan????]
________________________________

siapa yang tak merindui seseorang yang bisa membuatkan hari nya begitu hebat dan seceria mungkin...
bisa membuat lawak jenaka..biarpun sekali sekala kelihatan sangat bodoh dengan gaya2 yg boleh dilebal atau tukar profesion sebagai raja lawak...kadang-kadang membosankan sebab bila bawak kuar..beliau cuma bawa p makan..dan makan..dan makan...tapi kalau di fikir2..ada rasionalnya beliau menolak jauh2 utk tidak masuk kepanggung wayang..sebab katanya tempat 2 membazir............dan saya merindui saat itu....

dan jelas sekali,waktu ini..en.Hero saya sangat..sangat..dan teramat  sibuk dengan tugas yg melambak2.. maklum la hujung taun..mula la peg.dorang dera wat mcm2.!sigh*


So Loving..~!!!!!ohhh lalinkkkkk...~!!nmpaknyer tak ada la weekend kita kali nieee...



n honestly...i really miss u..miss dis moment..n i dont know y........

potpet cik fatin
army wives.. willing to sacrifice.. hoping for love.. n ready for L.O.S.T!!!!!!!

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com