Bismillah...
Salam semuaaa....
Fuh....skema okey tajuk diatas...1st time saya letak straight to the point...wawawawawa......sebelum 2 saya nak ucapkan..
SALAM MAAL HIJRAH 1431
kepada semua umat islam...semoga lembaran baru membawa rezeki yang lebih kepada kita semua....
oh...berbalik kepada tajuk..."MUSIM POTONG_POTONG"...jgn pula korang kaitkan dengan iklan p1wimax tue ha.....mentang-mentang la ada lagu..Potong-potong...hua3....walaubagaimana pun saya masih pengguna streamyx yang setia sejak tahun 2004...fuh...setia tak setia saya nie???sepatutnya..pengguna yang loyal mcm saya nie la patut dpt bonus ke...line free selama sebulan ke....nie tak da pown...wawawawawawawa...mimpi jer cik fatin nie kan?
tapi tak pe..as long as..streamyx punya line tak mengecewakan saya,walaupun sudah 2 kali kabel telefon rumah saya dipotong dek kerana kerakusan pak cik depan rumah menebas pokok smpai tertebas kabel telefon umah..
ok dah..berbalik pada cerita asal...musin potong-potong yg saya maksudkan ialah....Musim besunat..ekekekeke....yerr...tadi adik saya...Yuyun dah selamat disunatkan dengan jayanya...agagagagagaga.. apa lagi...sesi membuli pown bermula la....
tapi tak pe..as long as..streamyx punya line tak mengecewakan saya,walaupun sudah 2 kali kabel telefon rumah saya dipotong dek kerana kerakusan pak cik depan rumah menebas pokok smpai tertebas kabel telefon umah..
ok dah..berbalik pada cerita asal...musin potong-potong yg saya maksudkan ialah....Musim besunat..ekekekeke....yerr...tadi adik saya...Yuyun dah selamat disunatkan dengan jayanya...agagagagagaga.. apa lagi...sesi membuli pown bermula la....
kesian nookkkk!!!walaupun kakak dier nie kejam dgn meng"tertawa"kn dia dan en.Hero yg tak sudah2 gelakkan dier sbb sebelum nie yuyun nie memang buas!haa....amik kooo..sekali kena potong...mau tak nagis.! hahahahaha...dah3...keji..keji..keji...tak memahami langsung akak dier sorang nie..
wiwit yg suka begaya...
ok la...entry nie tak da yg jelas...hua3...tak da idea dah...k lar..ciau lu..TaTa..




No comments:
Post a Comment