Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Saturday, December 12, 2009

Suprise la konon...

Salam semua......

Hari nie...awal pagi lagik aku belum bngun....hahahahaha....ngokngek betull....yerrr...hari ni sajer set kat minda.. tak mau bngun awal..konon-konon supaya masa cepat berlalu.!tiba-tiba saya dpt call dari mama....

mama:"eh..cepat la besiap..."

ku:"haaaaaa??????wat apa????"

mama:"astfllah..hari ni kan Ijal kawin....ko dah lupa?cepat la besiap...adik dari tadi dah siap"

yerrr...haku lupaaaaa....yg hari ne kami ada agenda...jadi tuan rumah kat majlis kawen abg sepupu haku...
aduiiii...gilerr ko penat...penat...penat tak hingat okey!!smpai haku lupa nak amik gmbar utk di abadikan di blog haku nieee..aiyooooo..............muka cik fatin yg perasaan lebey ada larr....nak tegok?


balik dari majlis apa agi...kedebum tido la...tido smpai petang...tido yg tak hingat dunia juga,sejajar dengan penat yg terover-over.....

petang tadi juga..dlm jam 5lebey kot...en.hero call....cuma pelik ckit sebab en.hero call tepon umah.. nasib adik haku yg sambut...yer la...ghupanya e.hero dok call saya..saya tak dengar..khusyuk main game...apa agi...
dengarr en.heroo kata..nak bawak kuar...happie kemain....tapi marah jugak!mmg daku simpan dlm hatii nak tnya...kata duty!huh!

dah smpai kat tomyam restaurant..mula la edisi soal siasat...mcm nak siat2 jer en.heroo sebab dier kata,ingat duty ari nie..sekali tegok order..tak da pun nama dier naik!aiyoooo...tak pe la......bagus jugak..esok boleh manjer2 agi..hahahaha...lebey agi!!!!

ehhh..lupa...5hb january 2010 en.hero kena masuk OPS pasir selama 3bulan.!huhuhuhuhuhuhuhuhu... tinggal lagi la haku..dan bermula la episod rindu-rinduan..dan blog ni akan jadik mangsa...agagagagagaga.... tak pe.. sure saya akan bz dengan study suda....dann...tunggu elaun ops pasir en.hero!hua3...nak pau abis-abisan..lalalalalalala..~!!!!!!!!!![pistttttt..tak boleh daa...en,hero sedang giat berjimat2...]sendiri mau tau!

hooooooooooooo...macih banyak2 yer tayang sebab layan kerenah syg tadi.........macih jugak utk bekalan saya seminggu teperuk di umah nie...lebiuwwwww lalink!muaaah!muaaaah!!!

oh..tuhan....terima kasih kerana kurniakan en.hero yang begitu sweet dlm hidupku!
macih yer manjer sebab pilih syg.......kehadiran mu begitu indah....
memberi sejuta kebahagiaan dan lebih........

potpet cik fatin..
ohhh...mood begitu bagus...hati berbunga-bunga...


No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com