Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Monday, December 28, 2009

Seharian Mencipta Kenangan part 1...

bismillah...

Salam semua......

well..hari ni..merupakan antara hari yang bahagia buat saya...dalam beberapa hari lagi,saya akan meninggalkan kg.halaman untuk membina masa depan yang lebih cerah...saya amat bersyukur kerana masih berpeluang untuk menikmati nikmat ilmu..namun terselit situasi yang amat payah untuk digambarkan antara saya dan en.hero..terpaksa berpisah,meski selama ini kami memang sering berjauhan...oleh itu kami cuba memanfaatkan masa yang ada....

untuk mencipta memori..yang akan menjadi kenangan kami berdua selamanya..............

Hari ni..en.hero berjaya membuat kejutan....dengan membawa minah yang manjer ni...
pegi Hutan Lipur Kawang...

tempat yg memang cantik..sesuai untuk seisi keluarga meluangkan masa..



Sangat rugi sebab saya xbwa baju..kalau ada..dah lama aku terjun ke Air terjun 2~!!

huhuhuhuhuhuhuhu....



tegok la minah tue...ntah apa la yg dia dok bebelkan..
huahuahuahuahua...


"cikfatinsays:b..apasal xbagitau nak pegi sini..kan dah tak dpat mandi??"

 "en.Hero:ala...last minit punya plan...hihihihi"


hahahahaha..ni gambar memang tak boleh blah~!
aksi yang tak digalakkn bagi org berusia lebih dari yg sepatutnya...wakakaka...



ok la...sambung next entry..penat la pulak malam...
tata...~

potpet cik fatin:
hari nie..en.Hero sangat la Jiwangs~!!


No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com