Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Thursday, September 30, 2010

Sob..Sob..Sob..OPS!

Bismillah,

Next week 5/10/10 .........no more 3G every 6am...no more 3G during dayNight.... No More 3G during weekend..NO more 3G start From October Untill February 2011......................................


Waaa...sebelum tu,cepatnya masa berlalu tup2 nak penghujung tahun sudah...!!!!!Cepat -cepat lagi bagus.. 
i tak sabar nak kawen..

 muahahahahaha

Ok next week,myManjer akan masuk Operasi...jadi pepaham jelah kalau dah namanya masuk operasi, mmg la tak da line 3G kat hutan nu....

Aku bukan apa,semenjak duduk berjauhan dengan manjer,satu-satunya cara nak tengok beliau secara live adalah through 3G..sebab dah 3tahun sama-sama beliau,hari-hari boleh jumpa sebelum ke sandakan nie.. nah mau ko tak gila tak melihat lubang idongnya itu setiap hari..hahahahahaha....


bila aku tanya dia  suka or tidak masuk ops...jawapannya menghampakan!

"mesti la suka..boleh menembak..bole memancing hari-hari..boleh simpan duit!"

baru jer verangan beliau akan cakap tak suka sebab tak boleh jumpa i masa cuti bulan 12 ka, xboleh 3G ka.. adoyaiiiii.~!

bukan main lagi gaya u yer manjer!!!!mengada............bila masuk ops..mcm2 minatang dia pelihara.. ular la, tupai la, ntah apa-apa betul perangai bakal laki aku nie!
muka tak boleh blah!bila dapat ikan or minatang2 yg beliau tangkap mesti sibuk hantar mms.!
tapi tak pe la..as long as kami still boleh contact each other tiap2 hari..itu sudah memadai bagi saya...

tu lah!sepa suruh cari askar...padan muka..kuang3...

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com