bismillah..............
nahh..rajin daku,ini entry kedua buat hari ni..actually selang berapa minit jer dari entry lepas................
dah tak tau nak buat apa..mata tak mengantuk!!cisss....
ok sudah,jom cita pasal mylove yang balik cuti dari kg,terus berkampung di kg daku..hihihihihi....
as i mention before,manjer akan balik sehari sebelum aku balik sandakan... tapi oleh kerana cuti daku sampai 19, maka extend sehari la jawabnyer!~
flight manjer 17hb tapi jam9.10 malam..delay ke 11 malam..adoyaaaiii lucu betul sebab flight dorang delay..
ada ka patut ada org salah naik kapal....cartoon betul,mau tak terpaksa kapal patah balik..isi minyak dan terbang semula...hurrrmmmmmmmm....................
jam 2 pagi manjer sampai di rumah...dah la aku mamai~dok buka pagar tangan ketar2..sbb mengantuk...
itu ini urus manjer..terus aku kedomm!!!pengsan tidooo....manjer pun penat sgt la 2...ckp xbanyak,tapi dok senyum2 tengok aku!auwwwww...gatal u yer manjer!
awal pagi lagi.......adik2 dah kedebam,gedebum...manjer dengan nyenyaknyer tido....aku mmg tak boleh arr nak tido..
dalam jam 11 manjer bangun,layan beliau makan..borak-borak with my family... then.. berkumpul sebab my Mum nak balik Ke JB n my siblings..
muka mengada u yer manjer!!!
masa kat umah nie ada peristiwa lucu......
manjer sedang salam mummy...dgn ucapan "selamat hari raya mak cik..blablablabla.."
Kedebummmmmm!!!meletup rumah aku..dengan hilai tawa mak cik2 daku..dengan sindiran... adakah mak cik..panggil mummy la!
ekekekekekeke..padan muka u sekali lagi manjer..weekkkkkkk~
after my mum ke airport..terus manjer suh aku besiaapp....sebab nak kuar tengok mobie di panggung...
sebelum 2..harusss la berperasan!
tau la daku rendah...159cm jerrrrrrrrr....!!!my manjer 180cm...mcm pokok pinang la u manjer! tak kosa i nak pakai heels tinggi mcm menara klcc semata2 nak dekat2 tinggi ngan u..biar pakai heels 4inch,takkn dapat kejar...huhuhuhu...T_T
nah..nakal u en.fazlan..muka aku dah cukup comel control macho....boleh2 dapat tanduk! kuang asam toll~
peace no war beybeh!aku jerr pose kaku...nak ckp malu,tak jugak..ntah apa2 betul~
auwwwww..muka mengodaaa 2...hahahahaha..sudah2..kang ada yang di bawah umur tak boleh baca!
lepas bergambar tak hingat teruss ke K.K naik BAS!!! weeii...dah berkurun aku ngan manjer tak naik bas.. sebab selalunya guna keta or moto.....
tup2 manjer malas nak lapor masuk kem ambil motor..biarpun Rxz ada kat umah..katanya malas nak naik Rxz..xpe laaa..aku redha...demimu..lalalalala....
lepas tegok mobie,makan, makan..dan makan....manjer lak membebel sbb berat aku turun 3kg.. jadi 47 kg saja lepas puasa..nahh..mcm mak nenek dia membebel!ok la..i akan maintainkan berat mcm biasa 50kg.. huhuhuhhuhuhuhu.......
ok la...berjela-jela aku dok menaip..mata pun dah ngantok.. esok kena am duty...
nati sambung lagi..
bye~

2 comments:
best nye.. dapat juga jumpa ngn ur manja.. macam me langsung xdapat jumpa. sekaran dah hampir 4 bulan tak jumpa. but happy bila dpt tgk org laen jumpa dgn kekasih hati.. :)
huhuhuhu..jumpa time raya jer nie cik nazirah...lepas nie kena tunggu 5bulan lagi,sbb beliau kena masuk ops..
Post a Comment