Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Thursday, September 23, 2010

Setakat nak Tau Umur?!awat..berdosa ka bercinta dengan orang yang dah berusia?

bismillah................................

aku baru nak berehat!nak out FB n Blog....tiba-tiba ada manusia duk tanya....

manusia: ui..Bf mu tu berapa umur?

Aku : 31,kenapa?

manusia : astfllh..JAUHNYA UMUR!!

aku dalam hati:wtfhttfhhftfh%$#@!#&(*^%!!

Aku:tak pela..dah biasa...tak kisah pun...

manusia: dia keja apa?

Aku: Askar..

manusia:owhhhhhhhhhhhhhhh..

ok..pertama...aku tak marah dia cakap mcm g2..itu hak dia,tapi tak sepatutnya dia tanya soalan macam g2 kat aku...
kenapa?salah ka???manjer nampak tua sangat ka??????

eh,kalau tua sekali pun bukan u tau yang hidup ngan dia! saya.!aku tak kisah.........................

soalan-soalan mcm nie..aku dah resistent ok!immune dahhh..jadi ko tanya mcm na pun..aku takkn hot bagai nak gila,tapi awas monyet..mulut aku kalau dah tak tahan boleh tekoyak telinga ko...

Selama ni..aku tak pernah la kacau hidup kau..kenal pun mcm g2 jer,apasal ko sibuk2 hal aku? suka hati aku la nak cari bakal suami mcm na.....awat hang ingat hang 2 baik sangat ka sampai duk hina2 org...

soalan tu.....iskkk..terasa ok!hello....dia tak la tua mana pun,hati pun baik tau! belum tentu BF kau tu sanggup tanggung hidup kau mcm yg mysayang buat selama 3tahun ++ nie...

huh!belum tentu BF kau yg kerja pakai kot duk dalam aircorn 2 boleh janjikan kebahagiaan.. jadi jgn sekali2 argue kenapa msti aku pilih askar!

nasihat aku..hubungan korang yg baru 2 jgn duk bangga2..sedangkan org dah berbelas tahun kawen pun boleh bercerai..apa lagi bercinta..lagi2 dapat perempuan busuk hati macam kau!hah!

puas hati aku!padan muka...dah la aku penattt...ko cari pasal..xpasal2 kena sembur.!nyahhh ko dari hidupp aku..syuhh..syuhhh!!


need rest..esok pagi kena bangun awal sebab amik case penukaran underwater seal drainage jam 5 pagi kena dah ada di wad...


No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com