bismillah...
Mode:berfikir...kenapa la nak beli baru...membazir ok!
CBR 150 R
FZ 150i
haaaaa..ada nampak gambar di atas...ini lah wishlist manjer i yg veranggan nak beli moto lagi! amboiiii.. kemain lagi dok suh aku surf n cari berapa harga moto2 diatas....
pastu gelak2 cakap "nak beli moto 150cc lah!"
habis tu motor u catalyzer nak buang mana majer! dah la i sayang moto 2.....
dia nak kena tumbuk sejibik dengan aku..kuat membazirrr!!adoyaiii.. B,awat la xpndai simpan duittt nieee.. kitakan nak kawen..hahahahahaha
Membazir la en.Fazlan nie..beli keta tak pakai,beli motor tak pkai..nak lagi beli yg baru.???
nasib aku penat hari ini..kalau tak memang kena bebel la u yer en.Fazlan...semenjak daku duduk jauh dari u..kemain hebat lagi u belanjakan duit gaji yer...lepas geram la tuh!!!
tunggu aku balik tahun depan!sila belikan dslr..haaaaaaaaaa..dah janji kan??kah3...
Moral of the story:dua-dua kuat membazir...jadi sila ambil pengajaran ya..hidup harus tahu bersyukur!!




No comments:
Post a Comment