bismillah....
hari nie daku off,jadi banyak masa digunakan untuk ZzzZZZzzZzzzZzz..muehehehehehe...jadi tadi belek-belek album lama..~then,nampak gambar baby yang dah besar sekarang nie!huhuhuhhhuhu....
Zulaihatul Aleeya
2007-wiwit 8months old if i'm not mistaken la..ekekekee
now 3years and 8month of Zulaihatul Aleeya... cute rite?? kuat bergaya tol budak sorang nie.~
An-Nur Aliya Maisarah
2008-11 months...
2010- now 3years ++ xhingat..ekekekeke....haaaa.. budak sorang nie.. mmg garang, cuba la cari pasal ada di halaunya korang dari rumah.!
dorang nie best friend ok.!kalau wiwit kena buli,aliya nie akan mengamuk!hahahahaha...~ dua dua suka pink..
Zul-Luqman Ul Hafifh aka popo
2007- 3years old~hensem kan?
Mohd Aidil...aka ebon
2007-2years ++
Popo and Ebon
5years Old ebon and 6years old Popo
haaaaaaaaaaaa...dorang dua nie lagi best friend..jalan pegang tangan g2..~ mana ko cari cousin mcm nie....
now budak-budak nie makin buas ok!adoyaiiii....fening daku dibuatnya..!main bola smpai kena muka aku.! nasib mood aku baik..aku gelak jahat je n kasi besar mata bertempiaran lari..!
misalina aka nina
2007-5months old....
nah..besar suda si nina...now 3years old.....tapi sangat pendiam n tak mau berkawan...huhuhuhu
actually,wiwit,aliya n nina lahir pada tahun yg sama...jadi mereka semua sebaya..masa tahun 2007 tu mmg meriah la family kitaorg sbb bnyak new born,semua pakat wat kenduri bercukur jambul sesama.. bestt nya time 2..ditambah lagi dengan kehadiran manjer!awwwwww...ekekekekekekeke....
n last..our baby yg paling bongsu setakat nie..n my untie n uncle dah stop pengeluaran 1st generation of our harun's grandchild..huhuhuhuhuhu...itu dengar cerita ja..mana la tau rezeki tuhan nak bagi.. ada lagi adik aku! hahahahaha..don wori,aku kakak yg paling baik..tak caya?tanya adik-adik aku..agagagaga
Mellisa..~3days old..2008
now-2010..2years old...
lisa yg sangat comel!pandai menari...pandai main tepuk2...suka lari2 mcm cartoon..hahahaha.. dan suda bercakap dengan pelatnya..nguanguangua.....
Hurmmm....tengok gambar adik-adik nie buat aku sedar betapa cepatnya masa berlalu.. dan usia semangkin meningkat..hahahahaha...

.jpg)



No comments:
Post a Comment