Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Friday, September 10, 2010

SelamaT Hari Raya Versi Kota Kinabalu Vs Taiping

Bismillah.......................



Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua pembaca yg beragama islam..andai ada kesilapan, 10 jari disusun memohon ampun dan maaf...

Kepada semua ahli keluarga saya..Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin, Halalkan makan minum..terutama kepada ahli keluarga yang berada di Tawau..Sudah 6Tahun tidak beraya bersama ayahanda tercinta....maafkan nurul....

Tidak lupa kepada bakal keluarga yang berada di Taiping Perak,Nurul minta maaf dan ampun andai tersilap laku,terkasar bahasa..halalkan makan minum terutama Mak yg nurul sayang sangat2..

dan kepada rakan-rakan yang mengenali diri ini....

Kepada insan yang dicintai.....Selamat Hari raya,Maaf Zahir dan Batin b...Halalkan makan minum,pakaian, dan segala-galanya..Syg minta ampun atas semua kesilapan syg terhadap B,Kalau ada sakitkan hati b 2,syg minta maaf banyak2![cehhh..ngada2 nak juga tulis sini..semalam dah bergayut tak hingat!]

Sangat bahagia raya tahun ni biarpun tak dpat bersama hubby,tapi sempat jumpa manjer!sempat shopping sama2..sempat juga manjer baca entry2 daku yg jiwang sebelum nie dan hadiah2 semua..buat daku sangat terharu!..ok itu cerita nanti tulis...

k la..penat beraya seharian...anyway..selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin kepada semua umat islam!

sila la datang ke pondok kecil kami~

1 comment:

..:: 公主FaRRaH::.. said...

selamat hari rye...
xmo sedey2 k...
:)

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com