Bismillah............
Salam semua..............
Berita terkini,tepat Jam1500 tadi en.fazlan telah berangkat menunaikan tanggungjawab beliau sebagai seorang pejuang negara.Oleh yang demikian,NO CALL,NO MESSAGE are available sepanjang keberadaan en.fazlan dalam hutan kerana beliau akan menjalankan latihan atau di kenali sebagai Pasak Bumi iaitu berjalan kaki dalam hutan macam program Man VS wild or Survivor Man di chanel 511 untuk keluar dari perut hutan........
sekian berita Jam 4 petang siaran langsung dari rumah cik fatin...
oh...betapa risaunya saya...hujan tak henti-henti...mesti manjer i lapar....erk3..
okey sudah...jom cita pasal heels baru hamba..............walla...nak meriak japs...
thanks for manjer sbb pujuk syg dengan menda alah nie~![tak silap heels ni dpt hari selasa lalu]
ok...pertama heels nie bukan selera aku..ini manjer yg pilih...jadi aku layannn...sebab sebelum ni pun asal nak beli sandel,heels,handbag semua ikut selera beliau...
actually aku ni mmg pandai bab2 merajuk..wekkkk..ekekeke...mula2 en.fazlan offer handbag tapi aku langsung tak bekenan dengan handbag carlo rino tuh!biarpun mahal..langsung tak cantek di mata aku..
pahtuuu round2 semua tak da yang ngam ngan selera aku...yelah semua mahal-mahal T_T + tak cantik.. kalau mahal then cantik xpe jugak!~boley pau manjer.........
agak-agak en.fazlan dah tarik muka masam sebab balik kerja paksa layan kerenah aku yang merajuk tak hingat dunia..wakakakaka....beliau pun buat keputusan bawa beli heels n pilihkan daku...dan saya pun diam-diam ja la bha kan...........suda orang offer beli handbag yang mahal di tolak.. padan muka!
its ok..as long as tak menyusahkan my manjer..
thankssssss a lot darl~not bad jugak pilihan my manjer..!
dah lama tak buat perangai mcm gini..bestt jugakkk...dulu-dulu rajin merajuk rajin dapat hadiah.. sekarang ini duduk jauh,haaa mamposs la ko nak merajuk..merajuk la sampai lebam..en.fazlan tak pujuk pun! perghhh... tak sabar nak train Out~!!!
muka hapie cik fatin kena pujuk dan muka semborono en.fazlan yg memujuk..
k la..sekian saja entry hari ini...nati aku sambung cerita semalam yg banyak gambar......k ciau lu..
tata..~

1 comment:
seronotnya!!!
Post a Comment