bismillah..
Salam semua...
Amaran:ini adalah entry yg boleh anda semua meluat dan tolong sediakan baldi kalau nak muntah~!
pada org yg busuk hati..sila tekan tanda [x] di sebelah kanan..kehadiran anda tidak di alu-alukan..
:"Manjer...syg nak dog tag mcm manjer punya......."
:"dog tag.??apa kebenda 2???"
[dlm hati aku..apa la i2 pun tak tau!huh..]
:"Ala..rantai yg manjer pakai masa keja..."
:"Watpa,kami mmg wajib pakai,korang nurse xperlu coz xpenting"
:"Mmg la..tp syg nak letak nama b + syg..huhuhuhu.."
: "Hok..ala ngada2 sungguh.Awat xletak nama 1family terus"
: "hahahahaha...b minta tolong boley?"
[dalam hati mmg dah keciwa..sbb aku dah lama ngidam rantai mcm g2..uwaaaa]
:"Apa dia?"
[cissss mmg xromantik langsung pak cik sorang nie..uwaaa]
:"Tapi syg bayar balik la..b carikan syg heels yg lawa"
[cehhhh..bodek..bodek..bodekk..]
:"Kettut!heels hat dulu pun tak terpakai, nak yg baru lagi plak! tek cat la"
[cissss..hubby ne kedekut..weeeekkkk...bnyak sgt ke heels aku??huhuhu]
[cat ada taik ke???ko mmg suka merapu en.fazlan..sbb 2 bejangkit kat haku!]
hahahahahahahaha.........
:Biar la bha jd koleksi syg..bole kan manjer?kalau tak handbag yg lawa2.. asihhh.. cni mahal betul bha..menciiii"
[misi memujukkkkkkkkk..nak handbag baru..hahahaha...]
:"ha..ngada2 ai..pandai pau nmpak.."
[tektik lama dah tak berjaya.......sedeyyyyy]
:"kedekut la..handbag dah buruk =( "
[biarpun dlm almari aku sampai dah temuntah-muntah penuh ngan koleksi handbag aku]
:"yelah..manjer betul.."
[yessssssssssssss...aku tau dia xkan sampai hati..hua3..lebiuwww manjer!"
yessssssssssssss...dah lama tak beli handbag baru..........lebiuwwww manjer!~
potpetcikfatin:budak2 bawah umur tidak digalakkan utk meniru aksi ini..sekian terima kasih!

1 comment:
habes la poket abg ko koyak...
kekekeke..
xpa2...bgs jg 2 mbodek...
jelous la ne
aku pn mo gak la...
hahaha
Post a Comment