Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Thursday, June 3, 2010

Mengada-ngada

bismillah..

Salam semua...

Amaran:ini adalah entry yg boleh anda semua meluat dan tolong sediakan baldi kalau nak muntah~!
pada org yg busuk hati..sila tekan tanda [x] di sebelah kanan..kehadiran anda tidak di alu-alukan..
  :"Manjer...syg nak dog tag mcm manjer punya......."
:"dog tag.??apa kebenda 2???"
[dlm hati aku..apa la i2 pun tak tau!huh..]










:"Ala..rantai yg manjer pakai masa keja..."










:"Watpa,kami mmg wajib pakai,korang nurse xperlu coz xpenting"









:"Mmg la..tp syg nak letak nama b + syg..huhuhuhu.."











: "Hok..ala ngada2 sungguh.Awat xletak nama 1family terus"










: "hahahahaha...b minta tolong boley?"

[dalam hati mmg dah keciwa..sbb aku dah lama ngidam rantai mcm g2..uwaaaa]








:"Apa dia?"

[cissss mmg xromantik langsung pak cik sorang nie..uwaaa]







:"Tapi syg bayar balik la..b carikan syg heels yg lawa"

[cehhhh..bodek..bodek..bodekk..]








:"Kettut!heels hat dulu pun tak terpakai, nak yg baru lagi plak! tek cat la"

[cissss..hubby ne kedekut..weeeekkkk...bnyak sgt ke heels aku??huhuhu]

[cat ada taik ke???ko mmg suka merapu en.fazlan..sbb 2 bejangkit kat haku!]

hahahahahahahaha.........





:Biar la bha jd koleksi syg..bole kan manjer?kalau tak handbag yg lawa2.. asihhh.. cni mahal betul bha..menciiii"

[misi memujukkkkkkkkk..nak handbag baru..hahahaha...]




:"ha..ngada2 ai..pandai pau nmpak.."

[tektik lama dah tak berjaya.......sedeyyyyy]








:"kedekut la..handbag dah buruk =( "

[biarpun dlm almari aku sampai dah temuntah-muntah penuh ngan koleksi handbag aku]






:"yelah..manjer betul.."

[yessssssssssssss...aku tau dia xkan sampai hati..hua3..lebiuwww manjer!"









yessssssssssssss...dah lama tak beli handbag baru..........lebiuwwww manjer!~

potpetcikfatin:budak2 bawah umur tidak digalakkan utk meniru aksi ini..sekian terima kasih!


1 comment:

KhuJa KhuZa said...

habes la poket abg ko koyak...
kekekeke..
xpa2...bgs jg 2 mbodek...
jelous la ne
aku pn mo gak la...
hahaha

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com