bismillah.............
Salam semua..
Berita Terkini, rindulah.......tak ada msg langsung dari manjer..jangan-jangan handphone aku rosak kot =P
Fuhhhhhhhhhhh......hari ini sangat penat,sebab ikut dadi mahadi urus budak-budak yang ikut camping di mini stadium putatan sempena Prog.Juara Rakyat.entry tu nanti aku post lah.!nak sattle kan hutang aku dengan blog ini yang konon-konon nak post entry pasal hari last sebelum manjer ke pasak bumi.
[biarpun kepala aku nak sangat landing kat bantal dah!]
okey..memandangkan aku mmg dah mengantuk tahap gaban......jadi entry kali ini sure akan merapu meraban.
malam tue mama belanja makan dekat kedai makan yg tah apa namanya...nati aku komen mcm na kesedapannya..
manjer yg tak sabar nak makan~
muka tak menahan nak makan la tuh..eh!budak yuyun ni tak habis2 menyelit~
perghh..mmg kuat mkn betul en.fazlan..
makanan hampir di habiskan...udang dah tak da rupa..apa lagi daging itu..
skema betull ko popo kalau begambar..xleh la nak candid bagai..
lagi pose skema dari mama...~
apek yg sengal~
nah..hambik ko!banyak gambar kan?belum habis lagi ni....ada lagi 100 keping..ekekekkeke..okey aku tipu.~
nah..tempek lagi gambar..walla....1 big happy family..
apasal la pulakk aku tutup mata nie.!Aishhhhhhhhhhhh~!!!
a moment to remember
okey..sudah la nokkk........tapi sebelum tu ini adalah komen live dari en.fazlan dan cik fatin melalui siaran langsung dari studio merapu....
en.Fazlan:"tak sedap,best lagi kalau dapat makan dekat tanjung aru kan yag?"
cik Fatin:"memang tak sedap,b tak nampak ke nasi syg tak habis?rugi betul"
okey..kesimpulannya,kedai makan tersebut tidak langsung dapat memenuhi selera kami berdua...itu saja..sekian...
ciau lu!adiossssssssssssssss~!!

3 comments:
thien thien gagagaga...d pttn ka ni..? blom cuba ni lg d sana
hehe...
en fazlan msk ag sedap..
btul tak.?
=))
kak aima-->ya di putatan dkt giant 2..mngikut pengamatan saya..rugi kalau kakak mkn sana...kurannng rasanya..~!
farrah-->walllaa....absltly yesss, mskan en.fazlann lagiii sedapp hingga menjilat tapak tangan..hahahahaha
Post a Comment