bismillah...
Salam semua........
hurmmmm..sekrng nie cik fatin tgh bosan...ergh!menyampah tgk nightline...cepat la habis..aku nak tgk Nancy Drew tuh!
ok tak pe....sementara menunggu nightline abis....jom tegok apa benda yg haku sayang tu~
ini antara hadiah yg paling aku sayang dari en.fazlan.........dah la aku mmg mengidam nak jam nie... tup2 dpt masa birthday taun lepas.....................mau tak senyum smpai tengkorak kepala aku, dpt jam idaman! tima kasih cimb!hahahahahahaha.............................
yelah tima kasih cimb kerana mengeluarkan duit tok manjer i belikan jam idaman kalbu~
dan sekali lagi terima kasih cimb untuk ini..~
yg ni tak di rancang..................dan mmg aku speechless.!i love u manjer~!!!muaaaaahhhh!!!! tapi malang betul..bracelet 2 mcm dah sempit.....uwa T_T rugiii jerr!!mmg rugi..isk3...
dan ada menda yg aku lagi sayang..lebih dari harta menda semua~!!!!!
my family............
and my only one..my fiancee to be..
insyallah~semoga Allah permudahkan semuanya..amin
jgn tanya lebey2 okey..just wait n see...hihihihihi..lap u manjer!muahhhh!
night line sudah abis..buhbye.~

yg
No comments:
Post a Comment