Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Thursday, June 17, 2010

Celcom oh Celcom

bismillah....~

Salam Semua...........

Huarrrgghhhhhhhhhhh.......jap2..aku nak tegelak dgr lawak dari pak cik n mak cik aku..adoyaiiii.... len kali la haku cita...........

[masa dorang buat lawak aku tgh menaip entry nie 2 yg xtahan..ekekekeke]

ok dah....jom kembali ketujuan asal aku nak membebel,

tadi pagi aku kuar ngan yeyen adik aku gara-gara nak setelkan  problem hp en.fazlan yg xboley nak send mms.. haishhh..smpai dia tukar hp ngan aku pasal xmau pakai hp yg xleh send mms..adoiiii..alasan betul~

jadi sekarang aku tekial-kial guna hp en.fazlan....

ok pegi celcom centre,[harap maaf,gmbar not available sbb hp sedang di rawat dkt kaunter]

aku apa lagi malas nak berurusan jadi adik aku la jadi mangsa..aku?duduk dgn lenanya di kerusi empuk! perghhhh..sekali lalu pak cik ngan minyak wangi al-ketiak mau tak pengsan aku!

ok stop cita celcom..sbb hp dah berjaya di setting dan boleh hantar mms suda...harap2 en.fazlan kembalikan my little baby tue...
gambar yg di send tempat en.hero tanda kejayaan hp nya berjaya di baiki~!
sila abaikan dua manusia itu...........ini adalah sesi window shopping dan menyopping........
and finally........aku berjaya menunaikan wishlist en.fazlan as his birthday present and our annivsary yg dah lama berlalu.....wakakakaka......

sekotak benda yg di bungkus tidak mengikut jenamanya dan kad yg huduh!
perghhhhhhhh....aku mmg xkreatif langsung!~

okkkk la.....i2 jer menda aku nak cita..esok kena pegi program motivasi Upsr budak2 Sk Kem Lok kawi.. mcm besa keja aku dari dulu......dan still xda persediaan..adoiii..

28hb pulak ada jemputan jugak utk bagi motivasi untuk budak SPM 2010 di smk putatan..ok this is my 1st time bagi motivasi kepada pljar SPM..biasa budak2 UPSR jer....hurmmmmmmmmmmm...tegookk la apa jadi nati...ni pun tak da idea nak sampaikan mcm na..n pikat hati pelajar sekolah menengah~


k la..ciau lu~!





4 comments:

Nurul Says said...

adimu fatin..aduh cam ko yg adik tau :)

♥FaTinFazLan♥ said...

hahahaha..kak..2la susah kalau kakaknya awetttt mudaaaa n telebih kicik..

Miss Hirose said...

waaa adik fatin nmpk matured la..
fatin cumel je..hehe

♥FaTinFazLan♥ said...

huargghhh.. ;(...

kecik kan?????kesian betul saya sbb slalu dibuli budak besar..

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com