salam sumer...
jam menunjukkan 12.27pagi...9 mei 2009
namun muzik hatiku
masih lagi merindui dirinya yg jauh dariku...
Meski kau jauh dariku..
ketahuilah sayangku,
bahawa hati ini tetap milikmu..
biarpun hingga nafasku yg terakhir..
sayangku,
selama kita bersama..
belum pernah sekali pun
syg menyambut hari istimewa mu..
syg hnya mampu mengirim kata2 buat mu..
namun baju yang kamu sarung itu membuatkan jarak antara kita xmampu dikira melalui anak2 jari..
Sayang sekali..buat kali ke-3..pada hari lahirmu, syg xmampu berada disisimu..
hubby..seharusnya hari ini adalah hari yg sempurna buat kamu..
namun ini lah adat manusia bercinta..tak terlepas dari pancaroba..meski hati ini masih menyala-nyala
dek api kemarahan..
namun...
di sebalik itu..
jendela jiwaku masih lagi merindui kamu..
hati ku masih lagi memanggil-manggil namamu..
aku tak dpt membohongi naluriku...
kau insan terindah yg hadir dlm hidupku..
Mohd Fazlan Bin Samah
Ku sedari aku bukan wanita sempurna,
namun aku berusaha untuk menjadi yg terbaik buat kamu..
ku sedari aku bukan insan yg punya kemewahan..
namun aku hanya mampu memberikan kamu keikhlasan dan kasih syng selamnya..
Ku sedari..
bhwa kamu adalah SEGALANYA buatku..
Sekali lagi..selamat hari lahir..
semoga panjang umur..
semoga dikurniakan kebahgiaan..
semoga hubungan kita berkekalan..
semoga cepat naik pangkat..
[dah lama 9tahun xnaik pangkat..lum ada rezeki]
umur dah 30 taun..
::xmau nakal2::
::cpt2 kumpul duit::
::xmau ngamuk2 selalu::
::xmau garang2..manje2 jer boley::
biarpun usia hubby dah meningkat,
tapi cinta syg terhadap b..tetap sama..
seperti kali pertama kita bertentangan mata..
seperti kali pertama hubby melamar syg..
seperti kali pertama ungkapan "i love u"dilafazkan
dan..
ianya xkan berubah..
tapi..syg semakin mencintai hubby..
semakin memerlukan hubby dlm hidup ini..
dan kau lah segalanya..



No comments:
Post a Comment