Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, May 19, 2009

:::Di mana:::

Salam sumer..

hoooo..sorry..dari ahad 2 lagik xpost any story right.. ntah kenapa..
Mcm bz jer...huhu..mmg bz pown agi pown adikku sibuk nak guna lapto nie..kui3..

mcm na xbz..since saya dah balik kat my umah saya..
ada manusia yg dok buli saya...

asyik kena suh masak jer...
[Tau la haku masak 2 sedap]
xpayah lar buli2..uwaaaa..


ok,sebenarnya..saya nak post entry pasal wiwit..Tapi disebabkan ada sesatu yg terjadi semlm..saya nak cite gak..even a little bit personal..

Nak dijadikan cite...

saya n en.Fazlan ada probs skit semlm..
[masalah yg xboleh dinyatakan]

sure lar kita org bersms tok menyelesaikan mslah..nak tepon kang ada yg tinggi sora...

But saya agak kecewa kerna tiba2 tnpa sedar saya terucap perkataan yg septutnya xda dlm kamus kami berdua..

ku:"..........kalu dah xcaya syg kita BREAK la........"

en.Fazlan:".......kalu b nak cari pempuan len..dah lama b cari k??........."

haish..mcm nak ketuk jer pala nieh..

sms mati begitu saja..

takut xdpt diselesaikan......

----->rasa geram jugak pada diri sendiri..Maafkan Syg,B..syg Xmksudkan mcm 2..Biar mcmna marah pn syg kat b..i always love u..

Then..saya Off Hp!..

0500H
-saya tergerak dari tidur..dgn mata yg bengkak2..trus on Hp..dgn harapan adalah msge dtng nak pujuk2..kui3..seperti biasa..xda..hampeh-

0534H
-Akum,gud morning yag..How r u-

aik..tetiba plak en.Fazlan ne..nie bukan morning..tapi subuh..
niat dlm hati 2kan..xmo balas..tapi ada tngan yg gatai sbb dah terbiasa 2 taun lebey..tiap2 pagi msti wish morning kat en.Fazlan Biar Pown tgh Hot2..

-w'salam..Morning 2..fine-
hahahaha..besa saya akan blas lebih..tapi tadi pagi xmo.!

0605H
-Sayang..xbangun agi??-

-dah bgun dah...-

ntah kenapa...tergerak hati saya nak miskol...aish..buat2 slah la konon..
"this is the voicemail box for the number 019-xxxxxxx"

ceh..tutup tepon.!xpe..saya pown boley wat..

apa agi..tutup lar tepon...
around 0830H

telefon umah berdering..
saya sambut..tapi xda oag beckp..
sambil 2 dgr mcm bunyi Radio set
Kuat Plak 2.!

KOnfirm en.Fazlan..

Lalu..ke dgn rela hati..buka tepon..
2dia..betubi2 msge msuk..

1st
-yag nape of dua2 num.-

2nd
-as'kum..Yag sihat ke??cam sakit jer-
[ceh..nak amik hati 2lar 2..]

3rd..4th..
malas nak taip..sebab saya malu nak cite..

terus..

dari skrin Hp saya.."LangSayang" calling..dah wajah kesayngan saya..
tiba2 muncul dlm byngan..

sambut jelah...

Pandai jer en.Fazlan nie amik hati..
isk..nak marah lama2 pwn susah..LOve u Hubby.!!

yg beshnyer en.Fazlan nie..sooooo romantik even dlm tepon pown..
eveytime on call..at the end 2 msti..
lope biyyyuuu lely..

--->lely nama yg dipanggil oley family saya
--->Lang gelaran bagi en.Fazlan..direka oleh Tuan POPO dan jugak Pak Lang bagi anak2 buah en.Fazlan..saya pown nati jadik Mak Lang gak!kui3..

Tapi tadi en.Fazlan ada kata..
"sekiranya lar kan..b balik dlm 2-3hari ne..apa reaksi yag???mesti telompat2 mcm beruk kan??"

ceh..nak kena penumbuk gaban nie.!!!isk..!
suka mcm 2..kalu betul2 tejadik xpe gak..uhuk3..
Lama agi kamu Balik en.Fazlan oit..besanya 2hb JUlai...kui3..

Sempat lagik saya Berpesta nagn plastik shopping yg penuh ngan pkaian..
[keji nyer..teruk sungguh bakal bini kamu en.fazlan]

Tapi..apa-apa pun..en.Fazlan jer yg nak layan perangai buruk sya nie..kuat majuk,kuat membebel,suka menagis,suka shoping,suka marah2,pemalas,manje giler..isk meluat lar..hahaha..

huhuhuhuhu..skrng nie boley lar nak minta break la...xmo jumpa lar..sakit hati lar..esok2 nati dah Kawen..nak minta putus..haaa..amik ko..

"PUTIH MATA HAKU"

k lar ciau lu..
TaTa


2 comments:

kew_chop said...

biar putih tulang jgn putih mata dik. hahaha poyo jek, cam betui jek ayat ni..

♥FaTinFazLan♥ said...

hahaha..kira betul lar 2..maklum ajer la..masing2 b.Malaysia Hancus.!kui3

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com