Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Thursday, May 21, 2009

:::Kejutan Tadi Buat saya Tersenyum Macam?:::

Salam sumer..!!
hehehehehe...ini berkenaan dgn kejutan yg saya maksudkan tadi petang...
saya nak gtau lu..emosi saya..
TERAMAT SANGAT SUNGGUH
HAPPY.!!!!!
Kerna..bila en.Fazlan call Tadi..
En.Fazlan:"Yag..hubby ada kat Kem nie.!!!"
Ku:"ahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!"
En.Fazlan:"sihhhhhh..diam lu..esok dah kena balik Tungku..ari ne kena amik senjata jew.. yag besiap ae???kita kuar..."
yipiieeee.....
biar pown sehari saja....
Peluang xharus dilepaskan......!!!

apa agi tadi..

MERONGENG lar....

cuma..xda gambar sesama..en.Fazlan kata..

"belambak gmbar kita"

xpe arrr....

waaaaa....Hero saya nmpak cerah sedikit...berbanding masa jadik Jurulatih TTS...

suka begmbar mcm ne...breakaway la kunu..haish! apa pasal pp En.Fazlan mcm Tembam aje...

perut jgn ckp arr...ne nasib baik pkai Baju Saiz L..

kalu yg slim Fit..mampuih..huduh giler..

Dan semestinya ini saya..dgn gaya yg sgt Buruk... Komen en.Fazlan..

"knpa yag Makin Gemuk??"

haish....kuat mkn ke saya??????????

----->k,lar apa2 pown saya bersyukur kerna d beri peluang tok jumpa hubby..biar pown sekjap but we have a great time 2day.. rasa2nya..hujung bulan jun en.Fazlan dah balik..kalu xda aral melintang lar..harap2 lar A-Bti cpt masuk..kui3..pada en.Fazlan..Thanks a LOt coz sudi luang masa biar pown penat 8jam Duduk Dlm Trak 3tan..sudi kuar ngan muka yg hapiee..senyum lebar smpai ke telinga..hua3..terubat rindu syg pada hubby...

Dan

Terima Kasih atas Kejutan Hubby yg betul2 wat syg teruja...

I love u sayang..!

[Malam ne boley tido lena..sambil senyum2..kui3]

k lar..ciau lu..

Tata..

6 comments:

The Three Musketeers said...

haish..ssh tul mo chat tmpt ko...pndi hang ne... nah ne tag utk ko http://mrsfarhan.blogspot.com/2009/05/tag-fr0m-pp.html

♥FaTinFazLan♥ said...

yelah...haku tau arr.dah brpa kali ko antar...nati jelah haku jawab nyer...

kew_chop said...

hah dik, makan tu hengat dunia sikit.. hahaha, kene balik!!

♥FaTinFazLan♥ said...

haiyooo..!!!!xpe....saya akan teruskan usha tok terus mengemukkan diri..wakakakaka..

----->"Hubby,syg nak jadik chubby agi..yew??? bak kata semalam...jgn lebih 50kg uda."

Kak Murni..sya masih ada koata agi..skrng baru 47kg..ada 3kg lagik..hua3...boley mkn smpai xhingat dunia...kui3..

r0sCha said...

waaaaaaa!!!1
bhagia nye die dpt ketemu sama owg tersayang...
sgt jelesh!!!! huhuu
sem0ga berbahagia...
peAce~

♥FaTinFazLan♥ said...

yeww...!!!
makasih roscha.....
kamu pun apa agi...cpt2 lar suh lanun kamu minta cuti...
kalu co dier xbagi..cekik2 jew..hahahaha..

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com