Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, May 5, 2009

:::Hapie Anniversary:::

Salam semua..!yeaaaa...
Akhirnya hari ne 5/5/09 Genap 2 Tahun saya n en.Fazlan together2..
"Hubby..nak adiah agi!ahaks.."[minah ne xbesyukur ke dpt jam bonia 2mggu lalu]
huhuhuhu..xsangka kan b..kerna sebijik durian cinta boleh berputik! thanks for buah durian..hua3...nak tau cite nyer...ngeh3..
Pada 1 petang yg tersangat indah..pada bulan disember tahun 2006... saya tengah mkn durian di umah mama...
so di jadikan cite..kasi front kecik plak..takut oag malas nak baca..he3..
saya ne mmg hantu durian.!mmg xleh jumpa durian sure pulun habis..then tgh saya syok pulun durian en.fazlan[monyet]-nama panggilan kejam yg saya gelar kat hubby dulu2..
Saya nmpak dier gelak2 sorang..isk!apa hal pulak monyet nieh..!so tok kepastian saya tnya lar..
ku: "oi monyet..ko ketwakan sape tuh"
dia: "kau la..kalu iya pown lama xmkn durian jgn la smpai comot.!pipi pown ikut sekali mkn!"
ku :"biar la"
dia : "haha..teruknyer ko ne mkn mcm budak2..aq cium kang baru tau!"
ku : "oi..ko ne betul2 la mcm monyet..mana bole cium2!"
dia :"boley"
ku : "cuba la kalu berani"
dia:"haha..ko cabar aq,mai cni..aq bagi tegok kau mcm mna monyet beraksi"
Mak aiii..dier boleh kejar saya...Tolonggggggggggg..!!!!
Sampai nagis saya berpusing2 kat ruang tamu tuh!!minta jgn dikejar agi..daus[kwn hubby] gelak besau..same as my mama..[hubby anak angkat mama]..
akhirnya..saya pown ngamuk..!!huh.!
masa 2 jugak saya masih ngan m.r xyah lar mention nama betol dier..meluat nak sebut..but since kami ada prob..saya mmg xlyan dah mamat tuh!..
dan selepas kejadian itu..kami mula berkenalan dgn lebih rapat..saya xtau napa saya leh bagi num fon kat en.fazlan sdngkan masa tu sya mmg xsuka bagi2 num mcm 2 aje..
then...bulan Feb.2007..en.fazlan masuk ops...!seriously..saya merinduinya..ntah napa..hua3.. masa en.fazlan dlm misi operasi 2 jugak lar kami meluahkan perasaan masing2..ngeh3..
until 1nite..on 5 May 2007..saya menerima en.fazlan as my partner..
dan our 1st date 16Julai 2007..lepas en.fazlan habiskan operasi kat l.datu..
So mmg takdir kami..asal annvsry..konfirm en.fazlan masuk ops..!hahaha..
Moral story nyer...:lain kali jgn suka bagi gelaran kat org..or benci2 kat org espcially jantina yg berlainan dri kita..[betol!dulu saya amat membenci en.fazlan kerna suka mengusik saya..saya kenal en.fazlan ne dari tahun 2004 agi..ngeh3..dan saya bagi gelaran monyet kat dier]
dan saya telah terkena sendiri...kerana
akhirnya..MOnyet yg saya benci itu bakal jadi suami saya..hua3..insyallah..
Untuk en.Fazlan..
THANK YOU for loving me. Thank You for chossing me as ur future wife.Thank you for giving me a better life.Thank You for your patient.Thank You for ur faithful.Thank You for ur sincere. Thank You for believe me.Thank You for all the sacrifice.Thank you for all the time u spend to me. Thank you for all the spirit u give to me.Thank You for keep in love with me.Thank You for all the sulking..hehehe..u make me smile when i saw ur 'Mulut muncung'.Thank You for always support me and never let me down.Thank You again for ur love to me..
Thanks for everything hubby.!
I always LOVE u..!!!!muaaaahhh.!nOt only for yesterday,today,tomorrow, next week,next few month But For all the rest Of my Life.!
~Your my everything~
I am thinking of you
In my sleepless solitude tonightI
f it's wrong to love you
Then my heart just won't let me be right'
Cause I've drowned in you
And I won't pull through
Without you by my side
I'd give my all to have
Just one more night with you
I'd risk my life to feel
Your body next to mine
'Cause I can't go on
Living in the memory of our song
I'd give my all for your love tonight

Baby can you feel me
Imagining I'm looking in your eyes
I can see you clearly
Vividly emblazoned in my mind
And yet you're so far
Like a distant star
I'm wishing on tonight
I'd give my all to have
Just one more night with you
I'd risk my life to feel
Your body next to mine
'Cause I can't go on
Living in the memory of our song
I'd give my all for your love tonight
(I'd) give my all for your love tonight
Ok lar ciau lu..TaTa..

2 comments:

kew_chop said...

happy anniversary. semoga kekal bahagia ye dik..

♥FaTinFazLan♥ said...

makasih kak.!he3..

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com