Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Friday, May 8, 2009

:::cerita Hari ne:::

salam...
uwaaaa...kegilaaan saya...
nak post pasal wiwit ajer...
yerrrr...!!!jom tegok ne...ihik3...budak ne mmg spoting.!
sonoknyer wiwit dpt mandi di bilik saya..!!!
wait2...saya xminat biru yew????
tapi ntah napa tndas saya 2 kaler biru...
"ask my parents yg wat ne dulu..ha3.."
Jom belajar Pakai Baju..
by
Zulaihatul Aleeya
adus c wiwit..bkn main lagi dier sepahkan bilik saya..aiyooooo..!!!jakun baru dpt usik brg2 kat bilik saya tuh..!!!!
BUt..saya manyak sedey tadi...
bila kena hntar wiwit balik...
sampai kat umah mama..dier pelik bila hntar dier smpai pintu ajer..
then masa saya nak balik.!
Teriaaaakkk!!!ooooo..nagis sepuas2nyer wiwit nieh...
saya xjadik balik..lepak jap ngan dier..
main2..tegok ikan kat kolam...
then tipu wiwit..
kata kat dier.."lely ada keja ne"
tapi..hkikatnyer..saya xtinggal situ dah.!!!uwaaaaaaaaaa..~!
saya gagahkan kaki untuk balik..
sampai umah..terus tido...
then..
ada aktvti yg xd jngka...saya bwak adik sya..[ne adik betol2 tau]
kami mkn p mkn.....
hua3...dah jam 1700 tue..masih gak mengatai nak mkn pizza..
dah 2 order lain2 jenis plak 2...tamak holaba tol..
oag sabah kata
"temahak"
budak yun ne pown mengatai nak ikut..angkut jelah sekali..hua3...
yeaaa....introducing 2 all my beloved readers..
jeng..jeng..jeng...
my cuTe MuMu..
saya mmg dah lama berangan nak beli ikan ne..
dan akhirnya tercapai hasrat daku...
k lar ciau lu..
TaTa




No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com