salam...
uwaaaa...kegilaaan saya...
nak post pasal wiwit ajer...
yerrrr...!!!jom tegok ne...ihik3...budak ne mmg spoting.!
sonoknyer wiwit dpt mandi di bilik saya..!!!
wait2...saya xminat biru yew????
tapi ntah napa tndas saya 2 kaler biru...
"ask my parents yg wat ne dulu..ha3.."
by
Zulaihatul Aleeya
adus c wiwit..bkn main lagi dier sepahkan bilik saya..aiyooooo..!!!jakun baru dpt usik brg2 kat bilik saya tuh..!!!!BUt..saya manyak sedey tadi...
bila kena hntar wiwit balik...
sampai kat umah mama..dier pelik bila hntar dier smpai pintu ajer..
then masa saya nak balik.!
Teriaaaakkk!!!ooooo..nagis sepuas2nyer wiwit nieh...
saya xjadik balik..lepak jap ngan dier..
main2..tegok ikan kat kolam...
then tipu wiwit..
kata kat dier.."lely ada keja ne"
tapi..hkikatnyer..saya xtinggal situ dah.!!!uwaaaaaaaaaa..~!
saya gagahkan kaki untuk balik..
sampai umah..terus tido...
then..
ada aktvti yg xd jngka...saya bwak adik sya..[ne adik betol2 tau]
kami mkn p mkn.....
dah 2 order lain2 jenis plak 2...tamak holaba tol..
oag sabah kata
"temahak"
budak yun ne pown mengatai nak ikut..angkut jelah sekali..hua3...
yeaaa....introducing 2 all my beloved readers..
jeng..jeng..jeng...
my cuTe MuMu..
dan akhirnya tercapai hasrat daku...
k lar ciau lu..
TaTa





No comments:
Post a Comment