Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Saturday, May 23, 2009

Kasihku kau miliki..

Salam sumer..
Jari-jemari ku mula menyusun langkah...
Merungkai segala kekusutan di hati....

"B dah sampai tungku ke???"

Masa berlalu bersahaja....
Tanpa memikirkan apa yang tebuku di kotak hati...

Pagi yang seharusnya cerah menjadi mendung...

aku cuba untuk tidak memikirkannya..
Tapi muzik jiwaku..
Tetap berlagu seolah-olah menyuruh aku melestarikan
bait-bait lirik yang tercipta..

"apa yang terjadi sebenarnya"
itu saja yang mampu aku luahkan.....
aku tak mengerti...
Mengapa mesti aku yang merasai ini...


Kemana hilangnya kekuatan yang aku miliki selama ini...

Mengertikah kamu wahai sang pemilik Hati ini???
Satu hari nanti,andai tersurat dalam takdir hidup kita...
aku akan menjadi milikmu..
tapi aku tidak memiliki dirimu sepenuhnya....

Benarkan lah Hati ini mencintai kamu seadanya..
izinkan jiwa ini merindui kamu saat kamu jauh dariku......

aku akui,
aku bukan yang terbaik,
namun segala yang aku lakukan
adalah yang terbaik dariku
buat kamu...

**********************************
"B baru sampai tungku nie"
**********************************
Alhamdullilah,
syukur padamu wahai pencipta..
kerna memberi kesempatan pada kami untuk terus bernafas

----->maafkan saya whai pembaca sekalian..kerna sekali lagi sya terpaksa meluahkan apa yg terbuku dihati ini...saya cuma tersngat risau dgn perjalnan en.Fazlan ke Kem Tungku..alhmdulilh pas berjam2 tunggu msge dr en.fazlan dpt tau yg en.Fazlan dah smpai dgn jaya nyer ke kem mereka..wlaupn perjlnn mereka memakn msa yg abnormal..lebih dari yg biasa...



Pada en.fazlan len kali..jgn mcm ne tau..risau..syg sayang kat b..okey???mesti msge..
biar pown syg tau..dlm trak 2 payah nak dgr bunyi hp...
[tapi b kan duduk sebelah drebar lori 3tan kamu tue???]


kerna...en.Fazlan wat saya risau..
"B,syg nak majuk ne..nak demand2 tau"
[sila jgn meluat yew...saya mmg giler kuat majuk]

hua3....

Ku pesan...

UDANG GALAH
&
mcm besa lar...nak dgr ayat ne

"b..dah Bank in kan ***juta..itu jer b mampu"
[ini saya xmintak okey..en.Fazlan dgn relanya memberi hasil titik peluh beliau]


hadooooiiii..keji giler saya ne..lum jadik bini..suka paw en.Fazlan..

hoooo...tinggal sebulan lagik..

XSabar nak mengedik dgn en.fazlan..
nati nak ke mana lagi yew????
ntah la..

kat Sabah ne..bnyak lagi tempat yg menarik dan belum diterokai oleh kami berdua...
hua3...

xsabar tunggu en.Fazlan balik..
pas tu leh cuti sampai seminggu...
Kasi abis duit elaun ops..
[oi..belajar simpan duit la en.Fazlan & cik Fatin]

selingan------>tabung ayam b dah penuh ke???huaaaa..

jap agi..saya nak post pasal budak popo...
n..
something..hua3..
entry ne saja nak improvekan kebolehan saya untuk menulis...
dan..
kerna saya geram xdapat khabr dari en.Fazlan..
Tembak jantung biar sampai belubng baru tau..hahahah!

k lar ciau lu..
TaTa

1 comment:

Raihanna said...

fatin... awak kena tag ngan kita.. hehe..nanti kalau rajin buat yer... hehe..

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com