Salam semuaaaaaaa....
di suatu petang yang indah...boleh la indahnya...kedengaran suara kanak-kanak keriangan..bermain basikal.. berlari-lari..tidak kurang jugak suara makcik-makcik yg terjerit sana sini memanggil anak-anak yg belum cukup umur..daripada terus berlari-lari di kawasan perumahan itu...
Saya dan keluarga bersembang-sembang..memandangkan hari itu adalah hari terakhir saya berada di Tawau~
sudah hampir maghrib ketika itu...Barang-barang saya sudah di kemas dan masuk ke dalam bonet..
dan..suasana ketika itu sunyi sajer..kerana kanak-kanak di luar sana sudah kembali ke rumah masing-masing..
Tiba-tiba.......
Kedengara suara adik ebab menjerit...
"Mummy!!!!!!!!!"
di selangi dengan tangisan aiman yg agak besar.....
apa lagi saya lah orang pertama yg mendapatkan mereka.....rupa-rupanya....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Bawah lagik
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
kaki dier luka....
2lar!sapa suru xpakai sandel...huhuhuhuhuhuh...
haaaaa..apa lagik...mengamuk mak cik haku~
habis kena bebel budak aiman ne..lalalalalala..
habis kena sental luka tuh!~nasib xbesar sgt...
keji giler kakak dier nie..masa aiman ni luka..haku dok gelak sakan...
budak ne apa lagik..nagis xsudah la...
siap cakap..nak kena potong kaki la..hapa la...
kesian betul nampak..tapi haku tetap gelak gak...
dan ditambah lagi dgn si Botol Kicap ne...

oh..sila jangan terpengaruh..namanya botol kicap bukan kerana dier hitam mcm kicap...
nama budak ne
"adib"
keji giler kakak dier nie..masa aiman ni luka..haku dok gelak sakan...
budak ne apa lagik..nagis xsudah la...
siap cakap..nak kena potong kaki la..hapa la...
kesian betul nampak..tapi haku tetap gelak gak...
dan ditambah lagi dgn si Botol Kicap ne...
dier agi la gelak besar...huhuhuhuhuhuhu......

nama budak ne
"adib"
tapi di sebabkan lahir tak cukup bulan n saiz dier mcm botol kicap..
dapat la gelaran si botol kicap.....hehehehehe.....sekian tima kasih~
ohhhh..rindunya sama adik-adik di tawau tueee.....
tapi rindu en.hero gak...ekekekeke..
--gatai--






1 comment:
cute lar....c botol kicap
Post a Comment