Salam semuaaaa.........
soriiiii.......dah lama xupdate blog...
agak malas nak update segala.......
huuuuuuuuuuuuuu..berkenaan dengan tajuk diatas....
mungkin agak terlewat buat saya....
namunnn...jika Allah dah sediakan rezeki buat saya disini...
Terpaksa la haku mentelaah...giler..!xsangka..
kena panggil p temu duga jugak aq akhirnya...
cumaaa...yg di atas bukan la pioriti saya...kalau takda rezeki len..
dapat yg ne pun jadik la....
bukan apa..otak haku memang dah sempab!lembap dah...
nak study segala niehhh...adohaaaiii...~
terima kasih buat hubby sbb banyak bagi suport tok syg...
dah 2 hari berturut2 kuar ngan en.Hubby semata2 nak beli persiapan segala..
huahuahuahua..excited tahap Bot laju g2.~
Thanks to daddy sebab sponsor tiket kapal terbang ke TAWAU~
Doakan Saya Yer kawan-kawan....
potpet cik fatin
Jam 1315 ne flight haku balik Tawau.
seminggu lak duduk kat Kampung!!!yuhuuuuuu.......sonok nyer...
Leh menenangkan diri daripada kesibukan di K.K nieee....
bye2 lalink...en.Hero saya pown kena p Kota Belud.!smpai 7hb...soooo...
sama2 tiada....
dah 2 hari berturut2 kuar ngan en.Hubby semata2 nak beli persiapan segala..
huahuahuahua..excited tahap Bot laju g2.~
Thanks to daddy sebab sponsor tiket kapal terbang ke TAWAU~
Doakan Saya Yer kawan-kawan....
Jam 1315 ne flight haku balik Tawau.
seminggu lak duduk kat Kampung!!!yuhuuuuuu.......sonok nyer...
Leh menenangkan diri daripada kesibukan di K.K nieee....
bye2 lalink...en.Hero saya pown kena p Kota Belud.!smpai 7hb...soooo...
sama2 tiada....



1 comment:
saLam,,
ko p tawau???
temu duga ekk??
wish u gudluck k,,,
aty2 kat sna!!~
jan nkaL2....
=D
Post a Comment