yuhhuuuu.....Salam semuaaaa....
Apa Kabar semuaaaaaa????????????
heeeeeeee....jom Layan cerita saya bercuti di Tawau~
urmmmm....balik kampung ne mmg besh ok!yelah..bukan senang ada peluang balik..
kalau naik Bas confirm 9jam perjalan...mau tak kebas bontot korang...
tapi kalau naik kapal terbang..hehehehe..45mins jelah...
hari 2..saya naik kapal terbang jelah...xlarat nak naik bas..yelah kena sponsor..
kalau tak..
'memerap lagilah dalam bas Tung Ma berjam-jam..ngan jalan yg buat aq selalu mabuk..
Lebih kurang jam 2petang saya sampai di Taman Semarak..umah atok saya..
Then pas rehat2 jap..terus!kedooommmmmm..my uncle ajak ke Kampung...
yer..sebab adik2 sedara saya sibuk nak mandi sungai..
kitaorg plak..sibuk belek2 pokok kelapa...yelah kampung 2 xda letrik guna generator jer..
jauh dipedalaman...nak ke sana..mana ada jlnraya yg ber-tar..
haaaa...amik ko..duduk dlm keta..kebas agi
kebun Tomato c nenek kampung..
ohh..timun...

Haaa..amik ko..adik haku sibuk layan kelapa yg fresh dari pokok...
My adik n E-Bab[1st cousin]
sepanjang haku dok mensnap2 gmbar..muka sendirik mmg haku xsanggup nak letak larrr...
sebab sememeh giler....
sibuk memanjang..kat mana aq snap2 gmbar..c2 gak dier nyibuk....
last2..aq snap gmbar dier..baru stop menyibuk..ekekeke..
ayam kampung pown tau begambar tau!
cerita saya kat Tawau xbnyak mana pung..besala..dok makan tido jer...
rasanya..yg boley di cerita pown ne jelah...
k lar..nati saya update g..
TaTa..










No comments:
Post a Comment