Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, November 10, 2009

Hottest Guy!!

Salam semuaaaaa....

p/s-->aku bukan kaki lelaki...miahahahahaha

pernah tak tegok lelaki yg hot gituuu...agagagagaga.......????????
mesti korang pernah kan???tak payah tipu laaaaa....

apa perasaan korang..msti dalam hati..isk..hensem+seksinyer lelaki nie...
kan?kan?kan????

tapi bagi saya...perkataan itu akan terdetik dihati bila tegok Mamat oagputih jer pun..
Sebab dorang ne  
TAGAP-TAGAP
[Berbadan sasa la maksudnya]

Kalau haku mmg minat kat mamat nie haa...

 ::VIN DIESEL::
hampir semua film dier haku tegok...bukan apa sebab dier seksi!~
hahahahahaha...statement BERANI MATI!!

Jangan pulak korang kata haku nie gatai~

Saya memang suka lelaki yg kemas...kalau botak lagi bagus..agagaga....tapi seriously..
Saya TAK MINAT MAWI biarpun dia botak...
maknanya si mawi mmg tak tersenarai la...

ko tak caya dier seksi???


auchhhhhh..tergoda i..~
errrkkkkk..ampun hubby!!

haaaaaa...ne lagik la....



giler memang seksi...hahahaha...badan berketul-ketul...lalalalalala....



Tapi...i will Vote Dis Guy For The Hottest Guy!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

mana nie??
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

lagi bawah..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jeng..jeng..jeng...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


hahahaha..yes!!!!!
U WILL ROCK ME BEYBEH!!~

hehehehe....En.Hero Cik Fatin okey?????????

Potpet cik fatin:
Yesss..haku berjaya kali nie wat cerita yg ntah apa-apa..

--MORAL OF THE STORY--
Bersyukur la dengan apa yg kita miliki... hehehehe
mcm haku la..bersyukur ngan apa yg en.Hero ada...
biarpun dalam hati..wooooooooooo
Seksinyer VIN DIESEL~!!!
LArikkkkkkkkksssssssss




3 comments:

KhuJa KhuZa said...

wow,
fanatik nmpak??wakaka~
xpa,,y ptng en hero ko pling menang kn,,,,
haha!!!
uik,,
aq da update blog,,,~
huhu!!

ieda Aida said...

wah..sweet gituu fatin nih..hehe...
cmne ngan interview ritu ok x??

♥FaTinFazLan♥ said...

Khuza-->hehehehehe...

Sue-->hihihihi..alhamdullilah... boleh tahan gak..semuanya ok..! doakan saya yerp!

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com