Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Monday, November 30, 2009

Saya sendiri pun tak tahu kenapa..

Salam semuaaaaa.............

pertama sekali..saya nak minta maaf manyak2...sebab dah lama menyepi....[yer ke ada oag nak peduli???]
saya bukan apa...mood nak mengupdate blog nie..Tak da...MALAS tahap dewa...ditambah dengan kekecewaan yang melanda diri...hahahahaha...macam orang frust menongeg pulak...tapi nasib ada penyelamat yg sentiasa menjadi hero di hatii..cewaaaahhhhhhhhhh......

yer..sebenarnya,saya frust bukan apa..en.Hero yang di damba2..kena Tahanan Berek~!!yaiiii.....sekali lagi okey~!nie,gara-gara org yg buat salah..habis semua bujang xleh kuar 2minggu...kalau gitu cepat2 la kita kawen b! ..Tapi Alhamdulillah..sabtu lalu..en.Hero dah boleh kuar tegok wanita pujaan intan payung nya...hahahaha... sila jgn muntah okey!kalau nak muntah cepat amik baldi sampai 2-3 bijik!

tak boleh perasan lebey2 dlm blog nie..kang ada lak manusia yg busuk ati..mula la nak kata macam2.....hurmmmm..........................

sperti yg anda ketahui...cehh..skema giler ayat haku..mcm nak pengsan pown ada..miahahahaha....ok2.. dah2.. berbalik pada cita...

adik bongsu saya baru lahir kan......so..mmg bz la setakat nie,memandangkan MyStep Mum 2 under Operation masa deliverkan arissa...mmg payah la nak buat segala...nak2...my Dad lak takut nak pegang baby..nasib ada mentua My Dad..sekarang lak arissa kena Kuning..hari2 bawak ke Klinik..adoiii.....My step MUm mmg xikut la...saya n My dad jer yg bawak arissa...hurmmm..habis kena cop Muka  

"MAK ORANG"


ada ker patut.........Nurse tu dok tanya...
"Air susu xkuar agi ke??"

haaaaaaaaaaaaaaa...haku apa agiiiiii...mula laaaaa....
"arrr???saya bukan mak nyer...saya niee Kakak nya.."

mau tak tegelakkkkkk nurse 2 sendirik...padan muka..kui3.....begitu cergas haku dier leh kata aq nie pas besalin...isk3...xpe la...apa bole buat...len kali hati2 bila nak bertanya yer kawang2...


::Nurul Arissa Zahra....[nati besar bole la jaga anak akak lak..hahahaha]::

korang tegokk..cik Fatin bila dah Mula naik sewel..mula la merapu meraban kalau menulis...miahahahaha...
yerrr...haku nka lepas giaaan menulis dalam blog nieeeeeeeeeeeeeeee.......

dah lama tak tempek muka en.Herooo kan?????????
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
jeng..jengg..jengggg..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

yer..haku tipuuu....kena tempek muka minah nie jugak~!

k la..sebelum cik Fatin melalut ntah ke mana..
baik haku ciau lu............

TaTa...


1 comment:

Si teNang said...

alahaiiii~~~ comelnyer arissa...^^,
mau adik baru juga!!!

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com