Salam semuaaa....
di suatu tengahhari yg agak panas...
bukan panas..tapi teramat lah panas.....
datang lah 1 MMS...
dari seseorng itueeee....
auchhhhh...seksinyer hubby!
siap tunjuk background besh...sbb semuanyer putih semuaaaa....
[ehhh...lantak laaaaa....kenapa putih 2 saya kata besh]
hati saya terdetik~aikkk..apasal lak dlm hutan..
ada bilik yg siap ada plug...
masih lagik blur2...mungkin dek kerana tengahhari yg amat panas...
otak da mula jem..sbb perut bebunyi2..
minta di reloadkan...........
sambil menuju kedapur.....
saya mula schrooll ke bwah agi MMS tu...
ada caption la pulak!
masih lagi mcm org mengong....
cuba antar msge.......
selang beberapa ketika pada hemat aku....
bunyi trompet kedengaran...oh!itu pasti msge dari manjer...
pinggan mula di turunkan dari tangan kerana niat dihati..
nak mengaut nasi...
di suatu tengahhari yg agak panas...
bukan panas..tapi teramat lah panas.....
datang lah 1 MMS...
dari seseorng itueeee....
auchhhhh...
siap tunjuk background besh...sbb semuanyer putih semuaaaa....
[ehhh...lantak laaaaa....kenapa putih 2 saya kata besh]
hati saya terdetik~aikkk..apasal lak dlm hutan..
ada bilik yg siap ada plug...
masih lagik blur2...mungkin dek kerana tengahhari yg amat panas...
otak da mula jem..sbb perut bebunyi2..
minta di reloadkan...........
sambil menuju kedapur.....
saya mula schrooll ke bwah agi MMS tu...
ada caption la pulak!
"B kat Bilik Bujang"
masih lagi mcm org mengong....
cuba antar msge.......
"B kat bilik bujang mana lagi ne??"
selang beberapa ketika pada hemat aku....
bunyi trompet kedengaran...oh!itu pasti msge dari manjer...
pinggan mula di turunkan dari tangan kerana niat dihati..
nak mengaut nasi...
"B kat Bilik Bujang K.K!ekekekeke...jam 11 tadi dah gerak balik"
dan respond saya...????
-ayam mask kari yg memanggil2 ditambah lagi dengan kredit di perut dah abis...kena topup!-
"Ohhhhhhh..patut la..."
dan msge terhenti disitu saja..kerana cik fatin mengutamakan kekasih yg tercinta...-ayam mask kari yg memanggil2 ditambah lagi dengan kredit di perut dah abis...kena topup!-
yeahh..yeahhhh...hubby da balik..ekekekeke....cepatnyer balik!napa 2????ekekekeke...
Lebiuwwwww larlink~!!!!!muaaaahhh!!


No comments:
Post a Comment