Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Sunday, October 18, 2009

Da Day Before...

Salam semuaaaaaaaaa....

heeeeeeeeeee...sebelum ne..saya ada katakan..
yg ari ne mungkin xdpt kuar ngan en.Heroo..sbb esok en.Hero kena g masuk Hutan...

[yer ke ada????]

haku tipu lagik..ekekekekekeke....
en.Hero kuar agi~!!!weeeeeeee...macih syng.!
tau jelah..bila dah dekat..pahtu kena bepisah agi.....sapa xnak kuar kan???

biarpun..keja hari ahad~!
 
tegok 2..muka org tensen kena keje ari ahad...

abis jer keja..bagi en.Heroo rest lu...
dlam jam 4 lebey kitaorg kuar lerrrrr......

 muka minah excited


dan hari ne..saya rasa mmg gagah giler dok pulun makanan~!!!!
tadi tengah hari dah layan udang masak lemak cili api...mau 3pinggan betambah~!!

tadi kuar mkn ngan en.Heroo..
Layan Udang Galah lak...makk aiiiii....

[B complex punya pasal ler 2..habih kuar nafsu makan haku]

dah makan2 g2..time 2 ronda2 nek moto....urmmm...
mau tak kejang bontot haku... yelah...lama g2 en.hero bwak jejalan...

dan sempat singgah sebentar beli jagung+kacang tok adik2 di umah...

macih yer b~!!
Lebiuwwwwwwwwwww....

after dat..time 2 shopping...bukan shopping aper..
tapi beli brng2 keperluan en.Hero tok keja...sbb masa pegi utan ari 2..tinggal 1box peralatan keja..
haaa..esok nak p agi..baru kalut nak beli yg baru...


tgk lerr 2..org Bz dok carik barang...sampai tinggai org  kat blkng..
sob..sob..sob...

perghhhhh...dah penat soppin..en.Hero bawak makan agi!
yerrr...layan roti canai kat kedai mamak agi...adohaiiiii....

mau x BamBam haku????

[ehhh..bukan sendirik yg nak Bambam ke???]

dah antar mamam tok adik2...lepak2 japs kat umah mama...
time 2 say bye2 to en.Hero~


see...suka tgk gmbar ne...popo dok sibuk tnya knpa abg balik awal...
sepatutnya dlm gmbar ne..ada wiwit..tapi ntah alert bebenor kita dok snap gmbar..

trus larikkk p tempat haku~


bubye larlink..~see u next week..!!hati2 wat keja tuh!

[umah di atas..adalah umah mama...eden xdok sana dah]

urmmmm...tadi en.Hero dedicatedkan 1 lagu buat saya...

Macih yer b....ne yg tambah Lebiuwww kat B~



potpet cik Fatin:
saya memang muda+kurus..tapi dah kena High Cholestrol..
[susah nak caya kan??]

semalam pekena sate daging..truss sakit pala..
ari ne..1hari layan udang...


giler memang pening di wat nyer....


agknyer..saya dah kena control pemakanan betul2....


No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com