Salam semuuuaaaaa....
heeeeeeeee.....ada apa dengan tajuk simptom itu?????
sebenarnya..haku malas nak dok cite menda ne kat blog...
tapi..sgt la xtertahan dengan simptom itu...
apa kah dia..???????
SIMPTOM KUAT BERGADUH
tiap2 hari...ada jer benda yg en.Hero xpueh hati...
ne lar kejadahnyer bila dier dok jauh....
dan tiap2 hati nak buat haku sakit hati....
dah saya???
sama lar...hahahahahahaha...~
tegok...nmpak tak gmbar tueeee....muka ngada2...dah la serabut jer haku tegok..
masa ne tegah gado sblm en.Hero p semayang jumaat...
perghhhhhh...Capek deh gue...
mende tecik pown leh jadi besau....
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......
Saya nak en.Herooooooo~!!!!!
B cepat Balik B..~
dan semalam msge en.hero...tentng *TUT*
dan saya harap kaedah ne berjaya n jln penyelesain terbaik..
bagi dua org yg asyik bertekak...
dan hasilnya...saya rindu en.Hero...hahahaha.
bengap betolll~!!
k la..ciau lu..
TaTa..
potpet cik Fatin
sapa2 rasa rimas or meluat ngan entry kali ne..boleh blah~!!
saya punya suka la nak tulis apa pown!
pada en.Hero-->
well..hubby tau syg Sayang kan hubby...no matter what happen...
besa la gaduh2 ne..mungkin ada yg b pendam kot kat syg...
xpe..nati b dah balik syg siat2 kulit b..miahahahahahahaha..~
xguna punya bakal bini...
mende tecik pown leh jadi besau....
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......
Saya nak en.Herooooooo~!!!!!
B cepat Balik B..~
dan semalam msge en.hero...tentng *TUT*
dan saya harap kaedah ne berjaya n jln penyelesain terbaik..
bagi dua org yg asyik bertekak...
dan hasilnya...saya rindu en.Hero...hahahaha.
bengap betolll~!!
k la..ciau lu..
TaTa..
sapa2 rasa rimas or meluat ngan entry kali ne..boleh blah~!!
saya punya suka la nak tulis apa pown!
pada en.Hero-->
well..hubby tau syg Sayang kan hubby...no matter what happen...
besa la gaduh2 ne..mungkin ada yg b pendam kot kat syg...
xpe..nati b dah balik syg siat2 kulit b..miahahahahahahaha..~
xguna punya bakal bini...


No comments:
Post a Comment