Kadang kala berdiam diri itu lebih baik....
meski hati ini menangis....
kecewa....
Sedih.......
kerana.....aku belum bisa jadi
wanita sempurna buat kamu..........
Mengapa kelemahan diri yang ada ini sukar di atasi....
sekali amarah datang..PASTI akan aku sakiti batin mu....
Mengapa ego itu begitu jelas...subur dalam diriku?????
Di mana silap nya???
Setelah sekian lama..mencuba dan terus mencuba.....
namun aku tetap gagal.....
Maafkan aku sayang...~
Kerana..jauh di sudut hatiku....
Kau begitu ku cintai...
begitu lah hidup...pasti ada cubaan...
Love u Hubby..


2 comments:
weeeee~
nape ni cik fatin????
buang semua kesedihan itu..
mari kite BERJ0LI....
=)
ehehehee
urpm...btol3~
hope kowg kekal slamanya...
wjudkn kepercayaan!!~
yeah!!~
Post a Comment