Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, October 6, 2009

Pegi mana tuh~!!!pose memikat hati?????

Salam semuaaaaaaaa.....
heeeeeee....hari ne...cik fatin nak membebel agi.....
agagagagaaggaagaga....

nampak tajuk tuh????
okai...pertama..tajuk 2 xberkaitan dngan saya yg suka bejalan ne....


tapi dengan ini..
7390 saya..
yg telah berkhidmat selam hampir 3tahun kepada saya.....
dan brpa kali nak tukar..tapi...rasa sayang kat sweetiiee pink saya ne..

ok..berbalik pada tajuk sebenar..
semestinya ada kaitan dgn en.hero...kuang3....

semenjak dua menjak saya sering melakukan ini...

"online di ruang tamu....handphone di dlm bilik...."

dan...en.hero..selalu ngamuk2 manjer.. sebab tebiat baru ne...kui3...

sonok sgt nmpak en.Hero dok jeles mcm2..
hahahahahahahahaha...


look at en.hero yg bengang..~!!!
ampun b...xsengaja...bukan apa..bilik tuh panas..xlarat nak on9 dlm bilik..

sian tak????
************************************************************
sape lak pose sampai memikat hati 2.??????


yupss~!!!My Girl Of coZ..!
Demi allah..tak tipu...memang budak ne amik gmbar sendirik
guna hp adik saya...

Caya la Sayang~!!!!!Sgt pintar.!heehehehehehe..
dan sungguh xsangka kan????budak 2taun boley wat mcm g2...

betul2 la budak zaman moden.~!


tapi budak encem ne tak yer kawan2..saya yg amik...
hua3....

comel sungguh dak iman ne...~!dan saya selalu veranggannnn nak ada 
Baby mcm iman ne..sgt comel..dan sgt manjer ngan saya...

kitaorg tiap2 ari dating tau~~~!!!


-My Yellow Boy-

kata iman' mum..dak iman ne pandai cari saya..
yolah...tiap2 petang mesti saya dok amik dier..bawak jalan2...hehehehehehe....

xlama lagik iman nak posting ke Gemas,N.9...huhuhuhuhuhu...
mesti rindu diwatnyer~!!!

iman sekarang dah 6Bulan++ berat 9.2kg okey~!

nati bila dah besar...mesti rindu Cik Fatin yer iman~!!
sob..sob..sob...



No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com