Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Monday, August 24, 2009

Special Entry "Beautiful Baby Contest~!"

Salam semuaaaa....

heeeeee...hari ne Saya nak wat special entry utk
beautiful Baby Contest...pas usha2 blog ifa la tuh~!

mana la tauu..rezeki adik saya..hehehehehe..
dah tnya mama dah..so mama say okey.~!!


untuk maklumat lebih lanjut klik sini


syarat2 utk join contest ni:
1. jd follower Mommy_Zara[done]

2. sila add banner di atas pada sidebar..[done]

3. buat special entry utk contest ini dan sertakn sekali satu picture baby uols yg comey! dan satu picture baby bersama mommy atau daddy! kedua2 gambar akan diambil markah..[done]

4. sile nyatakan skali nama baby dan umur baby. tips: gambar baby comey dgn aksi bersahaja tp masih mengekalkan kecomelannya mungkin menjadi pilihan juri[done]

5 sila nyatakan bila gambar diambil.[done]

6. link kn blog Mommy_Zara . sila tinggalkn comment bila dh siapkn entry k...[done]

*A.L.E.R.T*
semua baby yg manjadi peserta mestilah dr umur....
newborn ------------------------> 3 thn
for those yg single, uolls juga bleh sertai contest ni & syarat menghantar gambar seperti diatas haruslah dipenuhi..


contest bermula dari 11 August 09 hingga 31 August 09

okey lets start.~!

My cute LiL sis..
::sila klik untuk imej yg lebih jelas::
Nama-->Zulaihatul Aleeya Bt Mazlan
Tarikh Lahir-->25 Januari 2007
Umur-->2Tahun 6Bulan++

Gambar diatas diambil pada 28 Januari 2009

::sila klik untuk imej yg lebih jelas::
Aleeya with Mama..
Gambar with mama di ambil pada 30Mei 2009

hehehehehe.xkisa la menang or tak..yang penting join kan????


p/s-->b...bila la kita nak ada baby ne..hahahaha..



1 comment:

imHepPie said...

nak gakkk..

tpi baby sapekah mau amek??ngeh3...

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com