Salam semuaaaa....
heeeeee...hari ne Saya nak wat special entry utk
beautiful Baby Contest...pas usha2 blog ifa la tuh~!
mana la tauu..rezeki adik saya..hehehehehe..
dah tnya mama dah..so mama say okey.~!!
heeeeee...hari ne Saya nak wat special entry utk
beautiful Baby Contest...pas usha2 blog ifa la tuh~!
mana la tauu..rezeki adik saya..hehehehehe..
dah tnya mama dah..so mama say okey.~!!
untuk maklumat lebih lanjut klik sinisyarat2 utk join contest ni:
1. jd follower Mommy_Zara[done]
2. sila add banner di atas pada sidebar..[done]
3. buat special entry utk contest ini dan sertakn sekali satu picture baby uols yg comey! dan satu picture baby bersama mommy atau daddy! kedua2 gambar akan diambil markah..[done]
4. sile nyatakan skali nama baby dan umur baby. tips: gambar baby comey dgn aksi bersahaja tp masih mengekalkan kecomelannya mungkin menjadi pilihan juri[done]
5 sila nyatakan bila gambar diambil.[done]
6. link kn blog Mommy_Zara . sila tinggalkn comment bila dh siapkn entry k...[done]
*A.L.E.R.T*
semua baby yg manjadi peserta mestilah dr umur....
newborn ------------------------> 3 thn
for those yg single, uolls juga bleh sertai contest ni & syarat menghantar gambar seperti diatas haruslah dipenuhi..
contest bermula dari 11 August 09 hingga 31 August 09
okey lets start.~!
My cute LiL sis..
My cute LiL sis..
::sila klik untuk imej yg lebih jelas::Nama-->Zulaihatul Aleeya Bt Mazlan
Tarikh Lahir-->25 Januari 2007
Umur-->2Tahun 6Bulan++
Gambar diatas diambil pada 28 Januari 2009
::sila klik untuk imej yg lebih jelas::Aleeya with Mama..
Gambar with mama di ambil pada 30Mei 2009
hehehehehe.xkisa la menang or tak..yang penting join kan????
p/s-->b...bila la kita nak ada baby ne..hahahaha..


1 comment:
nak gakkk..
tpi baby sapekah mau amek??ngeh3...
Post a Comment