Salam semuaaaaa...
heeeee....apa kabar?????ekekekeke..
lama siot xlyan blog ne betul2..
cian kan????
huhuhuhuhuhu....
Sebelum 2 saya ingin Mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan..
Bulan yg penuh dengan keberkatan...
actually kemarin saya ada futsal Match anjuran Sport Science..fuhh..
giler penat okey??????
dah la kena jadik pengurus pasukan..
kena main as straiker agi..
hehehehe....
mmg penat main futsal..dah la 2 habis kena belasah saya....
sakit2 semua badan..
Btw...my team dpt 3rd place only..
quite teror kan???kan??kan????
kita org kalah penalti jer...
2:1..
tueee pown saya yg golkan...hahahahaha..~
heeeee....apa kabar?????ekekekeke..
lama siot xlyan blog ne betul2..
cian kan????
huhuhuhuhuhu....
Sebelum 2 saya ingin Mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan..
Bulan yg penuh dengan keberkatan...
actually kemarin saya ada futsal Match anjuran Sport Science..fuhh..
giler penat okey??????
dah la kena jadik pengurus pasukan..
kena main as straiker agi..
hehehehe....
mmg penat main futsal..dah la 2 habis kena belasah saya....
sakit2 semua badan..
Btw...my team dpt 3rd place only..
quite teror kan???kan??kan????
kita org kalah penalti jer...
2:1..
tueee pown saya yg golkan...hahahahaha..~
3rd place-Batak-Batak Girl..hahahahaha...ne team saya...tegok la gelagat kitaorg..
xsuka skema2 okey~!!!
Thanks for our Official Phogrpher!
ne jelah gmbar yg saya ada..2 pown minta kat our oofficial photogphr..
Penalti Kick By Fatin Farhah..~huduh okey rupa 2..lalalalala..~
fuh korang tau..balik2 jer dari main futsal..
terus mandi..then gerak ke Kem..
Mama bawa coz ada majlis tahlil+solat hajat tok budak2 UPSR
...tapi disebabkan saya bercuti...
[Pepaham sendirik okey!~]
saya la kena wat keja semua ne...
kena prepare makanan...waduuuuhhh dah la penat...
kena wat keja agi..erkk..erkkk..erkkkkk...
salah seorang Inspirasi hidup saya....baju pn xsesuai..tapi disebabkan kelam kabut..xda masa nak iron baju kurung segala...
p/s-->thanks 2 my team...thnks for da cooperation...
ok done.!
FULL STOP!!!!
FULL STOP!!!!








3 comments:
Tahniah dik, walaupun dapat tempat-3..cayalah!!!
kak nor-->macih kak...huh..penat giler main futsal ne...ekekekeke~
bestnye main futsal, lama gler tak main..
Post a Comment