Salam semuaaaaaaaa...
kembali lagi..dgn hutang post saya yg tertangguh..
yg dok betapuk dlm draf sekian lama..~
last day..for annual camp..
seingat saya..hari last tuh saya lewat bngun!~
hahahahaha..xguna punya fasi..
yelah..penat okey~!
sooo..gmbar aktvti seawal pagi morning xda..
budak2 2 wat aerobik saya sengaja xmau bngun..
MALAS...
tapi fasi len pn xbagi bngun..coz dorang tau saya memmg
Super Penat~
bila saya bngun..terus budak2 2 sdng ingin bekfast..
after brekfast tuh..
mereka semua di minta berkumpul..untuk menyanyi beramai2..
kembali lagi..dgn hutang post saya yg tertangguh..
yg dok betapuk dlm draf sekian lama..~
last day..for annual camp..
seingat saya..hari last tuh saya lewat bngun!~
hahahahaha..xguna punya fasi..
yelah..penat okey~!
sooo..gmbar aktvti seawal pagi morning xda..
budak2 2 wat aerobik saya sengaja xmau bngun..
MALAS...
tapi fasi len pn xbagi bngun..coz dorang tau saya memmg
Super Penat~
bila saya bngun..terus budak2 2 sdng ingin bekfast..
after brekfast tuh..
mereka semua di minta berkumpul..untuk menyanyi beramai2..
en DzulFazrin sdng bermain gitar..~
selepas sesi lebih kurang setengah jam itu..para peserta di minta untuk breakcamp..
wooooo..kemas jgn xkemas..padahal saya lngsung xpack barang agi..ekekekeke~
jatuh kepada unit gabungan unitJPA3&BOmba..
hik3...kembang2 idung saya...
pepaham lar ek!~
dan..selepas itu ada persembhan nyanyian dari guru2+fasi semua...
hik3..sekali lagi..saya utang video okey~..
agi pown xdanya muka saya dok kat sana...sibuk ngan camera...
agi pown xdanya muka saya dok kat sana...sibuk ngan camera...
last sekali..sesi bersalam-salaman..
owhhhh..sungguh la manyak jahat mereka semua..
hampir sekali saya dibuang ke kolam..hahahahaha~
tapi nasib baik kat leher gntung kamera..kalu x???
habih la....
ekekekeke~
ookkkk...ini lah dia...
Sir Yiow
Sir Yiow
dah satel semua..saya n sir yiow adalh org terakhir yg tinggalkan tapak perkhemahan..
saya xjln kaki kuar okey?????
sok rehat dlm keta jer..wakakakakaka~
thanks again sir!
dah smpai ke jln besar..time to kira2 peserta..
mana la tau ada yg hilang..mamposs kau..
nak jawab apa?!
saya xjln kaki kuar okey?????
sok rehat dlm keta jer..wakakakakaka~
thanks again sir!
dah smpai ke jln besar..time to kira2 peserta..
mana la tau ada yg hilang..mamposs kau..
nak jawab apa?!

owhhh..gmbar di ats adalah diskusi mempermainkan sir yiow..~
ekekekekekeke..tegok smpai kuar lesung pipit dier nak tegelak...
alhmdulilah..semua dah abis...saya kena hntar balik oleh sir yiow...
save duit..lalalalalalala~
--->maafkan saya..ayat tunggang tebalik giler..dok upload gmbar dari petang~
--->alhmdullilah..en.hero dah selamat smpai ke Gemas.N.9...
ada sesapa ada idea tntang tempat tue??????
--->Macih mama shima ats semngat yg diberikan..pada kwn2 sekalian...
kak murni..sori bnyak2..xdpt nak komen every entry..nati bila dah xbusy saya akan lawat tiap2 hari~
k la..ciau lu..
TaTa

ekekekekekeke..tegok smpai kuar lesung pipit dier nak tegelak...
alhmdulilah..semua dah abis...saya kena hntar balik oleh sir yiow...
save duit..lalalalalalala~
--->maafkan saya..ayat tunggang tebalik giler..dok upload gmbar dari petang~
--->alhmdullilah..en.hero dah selamat smpai ke Gemas.N.9...
ada sesapa ada idea tntang tempat tue??????
--->Macih mama shima ats semngat yg diberikan..pada kwn2 sekalian...
kak murni..sori bnyak2..xdpt nak komen every entry..nati bila dah xbusy saya akan lawat tiap2 hari~
k la..ciau lu..
TaTa



1 comment:
waaa...beshnya dia gi camping ek..
nape xde gmbo skalik..nk gak tgk muka die tyme camping..musti comot kan..hik3
Post a Comment